z fabryki wychodza z blokada na aparacie zapłonowym i tam ich dławi fabryczna predkosc po jej usunieciu i ustawieniu zapłonu autko idzie wiecej <ok>Leszek pisze:Zgadza się A prędkość maksymalna podawana przez producenta to bajka - z reguły potrafią więcej polecieć.
[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.
TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:) Z drugiej strony 18 letnim autem lecieć więcej niz 200... ja bym się bał;) Faktem jest, że najwięcej poleciałem równe 205 i dalej coś powooli szedł, ale to raczej silnik zamulony niż ogranicznik (nie wspominając już o przekłamaniach licznika).
slugs- spokojnie, to nie były mistrzostwa Polski na 1/4. Rekreacyjny wypad, nad autem jeszcze sporo popracuje zanim bardziej pocisne. Pzdr.
slugs- spokojnie, to nie były mistrzostwa Polski na 1/4. Rekreacyjny wypad, nad autem jeszcze sporo popracuje zanim bardziej pocisne. Pzdr.
a ja sie bujam PS [85kW], czyli malym NG [100kW] :mrgreen:
mniejsza pojemnosc, mniejsze spalanie, mniejsze oplaty, a osiagi prawie jak w NG <ok>
jesli chodzi o dzwiek, to jestem w nim zakochany <3 jak tylko przekroczy sie 3000obr przechodnie ogladaja sie a autem poza tym wyglad. troszke odmienny niz 80-tka (ostatnio przed marketem jakis koles spytal sie mnie gdzie mozna dostac taki pakiet stylizacyjny do 80 :lol: )
co sie psuje? mialem drobny problem z wchodzeniem na obroty, ale wyczyszczenie odmy, przepustnicy i regulacja KE pomogla. poza tym
mniejsza pojemnosc, mniejsze spalanie, mniejsze oplaty, a osiagi prawie jak w NG <ok>
jesli chodzi o dzwiek, to jestem w nim zakochany <3 jak tylko przekroczy sie 3000obr przechodnie ogladaja sie a autem poza tym wyglad. troszke odmienny niz 80-tka (ostatnio przed marketem jakis koles spytal sie mnie gdzie mozna dostac taki pakiet stylizacyjny do 80 :lol: )
co sie psuje? mialem drobny problem z wchodzeniem na obroty, ale wyczyszczenie odmy, przepustnicy i regulacja KE pomogla. poza tym
to chyba wszystko w tym temaciepandamix pisze:NG jak i audi się nie psuje jak się dba,jedynie jak coś sie stanie to mówimy że się zużyło a nie zepsuło,nasze auta nie są nowe
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
tak mowię tu o NG ostatnio byłem swoim na regulacji i czyszczeniu k-jeta no i mialem fabryczą blokade-zabezp. na aparacie zapłonowym mechanik mi tłumaczył ktory sie zajmuje 10 lat juz tylko mechanicznymi wtryskami ze fabryka tak walsnie puszczała przydławione NG na zapłonie , swoją drogą plomba tez była na co2 śróbie ale to juz inna baja <ok> ( po regulacjach i czyszczeniui strojeniu jednostki auto jak szatan! <ok>Karto pisze:
TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:)
Ludzie, nie podniecajcie się tak tymi 200km/h bo taką prędkość osiąga mnóstwo samochodów. Dlatego też nie prędkość robi wrażenie tylko przyspieszenie. NG daje jako tako radę - w Coupe. W sedanie czy w cabrio jest wolny. Jak ktoś chce zapieprzać to niech zapomni o jakimkolwiek b3/b4. Bez V8 albo turbiny dobrej się nie obejdzie.
Moja rada jeśli chodzi o ten silniki - podam na własnym przykładzie. Jak w Coupe to doprowadzić do serii i cieszyć się autem co ma te 20 lat a śmiga jak w chwili wyjazdu z fabryki. A jak ktoś chce skillować Coupetą... to niech kupi S4/S6 bo radochy z silnika V8 nie przebije żadne 2.2 lub 1.8 turbo
Moja rada jeśli chodzi o ten silniki - podam na własnym przykładzie. Jak w Coupe to doprowadzić do serii i cieszyć się autem co ma te 20 lat a śmiga jak w chwili wyjazdu z fabryki. A jak ktoś chce skillować Coupetą... to niech kupi S4/S6 bo radochy z silnika V8 nie przebije żadne 2.2 lub 1.8 turbo
luk448, blokady plomby juz nie mam:D pozbyl sie jej mechanik ale to cos jest mocowane do bloku silnika aparat-blok
fota pogladowa mniej wiecej w tym miejscu sie to znajduje
fota pogladowa mniej wiecej w tym miejscu sie to znajduje
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2010, 12:10 przez TYGRYSQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba się zapomniałeś kolego...A S2 ???slugs pisze: Jak ktoś chce zapieprzać to niech zapomni o jakimkolwiek b3/b4.
Dobra ale nie ma co robić OT z tematu.
NG nigdy nie był mocnym silnikiem.Wydaję mi się że został raczej stworzony by cieszyć się spokojną jazdą i delektować się dźwiękiem tego silnika.
Generalnie uważam, że wkładanie jakiegokolwiek S w jeden nawias z innymi audikami to duże nieporozumienie wynikajace chyba tylko z tego, że budy są podobne.
Zaznaczyłem to w ostatnim zdaniu, tym o V8 lub turbinie, która jak wiadomo poza S nigdy w b3/b4 nie zagościła (litości, tylko niech nikt teraz nie pisze ze miały ją diesle...)
Co do samego S2 - fajny wózek, ale wolę pod maską V8.
Tak jak piszesz, tak jak wcześniej pisałem, NG to silnik do cieszenia się nim. A do zabawy... do zabawy są Ski... albo jakaś nysa 200..
Zaznaczyłem to w ostatnim zdaniu, tym o V8 lub turbinie, która jak wiadomo poza S nigdy w b3/b4 nie zagościła (litości, tylko niech nikt teraz nie pisze ze miały ją diesle...)
Co do samego S2 - fajny wózek, ale wolę pod maską V8.
Tak jak piszesz, tak jak wcześniej pisałem, NG to silnik do cieszenia się nim. A do zabawy... do zabawy są Ski... albo jakaś nysa 200..
TYGRYSQ rozumiem ze to taki kawalek blachy kolo aparatu zaplonowego-mam cos takiego, bo tam na fotce zaznaczyles jeszcze jakis czujnik przy kruccu wodnym,
mowisz zeby to zdjac ?? u mnie wentylator ok 93 stopnie - wg wskaznika, temp osobnym termometrem jeszcze nie mierzylem i nie porownywalem z wskaznikiem
mowisz zeby to zdjac ?? u mnie wentylator ok 93 stopnie - wg wskaznika, temp osobnym termometrem jeszcze nie mierzylem i nie porownywalem z wskaznikiem