[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.
A akurat tego jeszcze nie mieżyłem... Wiem że moja ma ok 8,5 do setki i od 0-200 ok 46sec
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Ja też nie zagłębiałem się w takie sprawy, a tak swoją drogą żeby pomiary były miarodajne, to trzeba by je robić na tym samym odcinku, bo kolega Karto będzie miał minimalne z górki, a ja pod górkę i różnice mogą wyjść nawet kilkusekundowe i to przy niezauważalnych nawet różnicach kąta nachylenia nawierzchni
Zauważyłem to na pozornie równym odcinku A4 (wrocław - opole), gdzie jadąc w jedną stronę autko zbierało się mi zdecydowanie lepiej, a w drodze powrotnej gorzej <ok>
Zauważyłem to na pozornie równym odcinku A4 (wrocław - opole), gdzie jadąc w jedną stronę autko zbierało się mi zdecydowanie lepiej, a w drodze powrotnej gorzej <ok>
życie to nie bajka... chyba że ma się audi quattro;)
Też racja, no ja ze swojej strony mogę powiedzieć, że bardziej poziomego odcinka nie mogłem w Szczecinie znaleźć;)
Poza tym to tak poglądowo, jak komuś wyjdzie 5 sekund to już będę wiedział, że trochę nad silnikiem muszę popracować. Póki co biorę się za kopułkę, kable i świece bo nigdy tego nie ruszałem, poprzedni właściciel też chyba niespecjalnie.
Poza tym to tak poglądowo, jak komuś wyjdzie 5 sekund to już będę wiedział, że trochę nad silnikiem muszę popracować. Póki co biorę się za kopułkę, kable i świece bo nigdy tego nie ruszałem, poprzedni właściciel też chyba niespecjalnie.
No Panowie, możemy zrobić małe competition Popierane rzecz jasne filmikami. Myślę że autostrada jest dobrym miejscem. Co wy na to?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
O, będę pamiętał, żeby następnym razem filmik z kamerą na licznik zrobić. Ale póki co wystarczy mi słowna deklaracja 80-120 na 4;)
Swoją drogą to też dobry sposób na sprawdzenie, czy czujnik maksymalnego obciążenia mamy dobrze ustawiony. U mnie wygląda to tak, że jak docisnę pedał do podłogi, a potem użyje jeszcze trochę siły to auto jeszcze lekkie szturchnięcie (bo kop to to nie jest:) dostaje.
Swoją drogą to też dobry sposób na sprawdzenie, czy czujnik maksymalnego obciążenia mamy dobrze ustawiony. U mnie wygląda to tak, że jak docisnę pedał do podłogi, a potem użyje jeszcze trochę siły to auto jeszcze lekkie szturchnięcie (bo kop to to nie jest:) dostaje.
No cóż koledzy... małe sprawdzenie możliwości na autostradzie - czemu nie;-)
Ale ja z góry jestem na straconej pozycji, bo zanim moje 1470kg ruszy łaskawie swój szacowny tyłek, to niestety ja wącham już Wasz smrodek
Ale przy najbliższej okazji filmik można nakręcić <ok>
Moja niuńka służy bardziej do delektowania się dźwiękiem i komfortem jazdy (zwłaszcza w zimie) :mrgreen:
Ale ja z góry jestem na straconej pozycji, bo zanim moje 1470kg ruszy łaskawie swój szacowny tyłek, to niestety ja wącham już Wasz smrodek
Ale przy najbliższej okazji filmik można nakręcić <ok>
Moja niuńka służy bardziej do delektowania się dźwiękiem i komfortem jazdy (zwłaszcza w zimie) :mrgreen:
życie to nie bajka... chyba że ma się audi quattro;)
Jako że koledzy coś się ociągają...
80-120 na 4 biegu w moim sedanie.
Od razu przepraszam za jakość ale wiadomo jak kamerki cyfrowe nagrywają przy słabym oświetleniu. Nagrywał młodszy brat z miejsca pasażera dlatego licznik pod takim dziwnym kątem- sam wolałem trzymać kierownice obiema rękami.
80 jest przekraczane w 3,5 sekundzie filmu, 120 dobijane w około 12-12,5. Wiem, że słabo widać, ale oglądałem filmik po klatce w edytorze video i tak to mniej więcej wygląda:) Tak jak mówiłem nie jestem pewny kondycji silnika więc będę wdzięczny za podobne filmiki/ uwierzę na słowo:)
Postaram się wkrótce wrzucić więcej filmików, pozdrawiam
ps. Dzisiaj wymieniona kopułka z palcem, kable i ewentualnie świece muszą jeszcze trochę poczekać.
80-120 na 4 biegu w moim sedanie.
Od razu przepraszam za jakość ale wiadomo jak kamerki cyfrowe nagrywają przy słabym oświetleniu. Nagrywał młodszy brat z miejsca pasażera dlatego licznik pod takim dziwnym kątem- sam wolałem trzymać kierownice obiema rękami.
80 jest przekraczane w 3,5 sekundzie filmu, 120 dobijane w około 12-12,5. Wiem, że słabo widać, ale oglądałem filmik po klatce w edytorze video i tak to mniej więcej wygląda:) Tak jak mówiłem nie jestem pewny kondycji silnika więc będę wdzięczny za podobne filmiki/ uwierzę na słowo:)
Postaram się wkrótce wrzucić więcej filmików, pozdrawiam
ps. Dzisiaj wymieniona kopułka z palcem, kable i ewentualnie świece muszą jeszcze trochę poczekać.
W NG nie ma jako takiego ssania. Jest coś na wzór ssania.gino9 pisze:po wylaczeniu sie ssania
A jak z pompą paliwa?
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm
Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8
Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8
Mi lubił tak czasem zgasnąć na letnim silniku- ostatnio wymieniłem kopułke i już jest lepiej ale nie idealnie.
Przy okazji próbowałem się dziś z lanosem 1.6 16V 106 koni i dałem rade ale dosyć małą przewagą, gdzieś z 1/3 auta (rozpędziliśmy się do jakichś 110km/h). Było mokro więc były problemy z trakcją a u mnie słabe opony z przodu. Sprawdziłem sobie jeszcze w necie dane takiego lanosa, skubany 300 kilo lżejszy niż audi:)
Przy okazji próbowałem się dziś z lanosem 1.6 16V 106 koni i dałem rade ale dosyć małą przewagą, gdzieś z 1/3 auta (rozpędziliśmy się do jakichś 110km/h). Było mokro więc były problemy z trakcją a u mnie słabe opony z przodu. Sprawdziłem sobie jeszcze w necie dane takiego lanosa, skubany 300 kilo lżejszy niż audi:)
Ostatnio zmieniony 09 maja 2010, 16:42 przez Karto, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiosna za pasem, na dworze piękna pogoda, a ja siedzę w garaż i pracuje nad ukochaną audiolką Oto doczesne osiągnięcia:
OCT:
Dbałość o szczegóły to podstawa!
Odrestaurowanie serca:
I mały gadżet! Odpalanie za pomocą przełącznika! A'la Ferrari. Zapewne większości się nie spodoba, ale jaką ja mam radochę przy odpalaniu!! <ok>
OCT:
Dbałość o szczegóły to podstawa!
Odrestaurowanie serca:
I mały gadżet! Odpalanie za pomocą przełącznika! A'la Ferrari. Zapewne większości się nie spodoba, ale jaką ja mam radochę przy odpalaniu!! <ok>
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 10:06 przez Bartek90, łącznie zmieniany 2 razy.
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga