[80 b4 2.3 NG] spalanie LPG
dla info to była II generacja a jesli chodzi o trupa to zgadza sie po roku jeżdżenia na GAZie to był TRUP
[ Dodano: 2007-05-11, 23:27 ]
instalacji się nie reguluje?????????? chłopie to że nie ma śruby do kręcenia to nie znaczy że nie można zwiększyć albo zmniejszyć dawki !!!!!!!!! :lol:
[ Dodano: 2007-05-11, 23:33 ]
a tak wogóle to chetnie pogadam z kims komu ABK dobrze chodzi na gazie tojatomek11@interia.pl lub GG5663791 Pozdro
[ Dodano: 2007-05-11, 23:27 ]
instalacji się nie reguluje?????????? chłopie to że nie ma śruby do kręcenia to nie znaczy że nie można zwiększyć albo zmniejszyć dawki !!!!!!!!! :lol:
[ Dodano: 2007-05-11, 23:33 ]
a tak wogóle to chetnie pogadam z kims komu ABK dobrze chodzi na gazie tojatomek11@interia.pl lub GG5663791 Pozdro
Obecnie:
'98 A6 2,8 Quattro S-line
'89 Coupe 2,3 (B3/NG)
Były:
'92 Coupe 2,0 (B4/ABK)
'89 80 1,8 (B3/PM)
'98 A6 2,8 Quattro S-line
'89 Coupe 2,3 (B3/NG)
Były:
'92 Coupe 2,0 (B4/ABK)
'89 80 1,8 (B3/PM)
silnik 2.0 [3a] wilopunkt mechaniczny spalanie 12-14. A prawda jest taka że ta cholerna przepływka (głupi patent) psuje się i bez gazu. (a gaz tylko pomaga przy wystrzale- ale jak się nie dba o WN i inne elementy to tak jest)
Druga sprawa jak walnie przepławka to auto dalej jeździ na gazie niestety na benzynie juz nie.
Ja nie jestem szczęśliwym posiadaczem gazu tylko jestem do tego zmuszony. ale nie narzekam zbytnio na gaz.
Druga sprawa jak walnie przepławka to auto dalej jeździ na gazie niestety na benzynie juz nie.
Ja nie jestem szczęśliwym posiadaczem gazu tylko jestem do tego zmuszony. ale nie narzekam zbytnio na gaz.
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------
Hello. Mam 90 b3 Quattro z silniczkiem właśnie NG i oczywiście w gazie Jak sie dba o silniczek to chodzi bezproblemowo... jest zauważalnie słabszy niz na benzynie ale do spokojnej jazdy chodzi bez problemu.. Mam go już pół roku i ani razu mnie nie zawiódł kompletnie nie rozumiem ludzi którzy w życiu nie mieli NG z gazem i sie robią znawcami...Pali mi w trasie 9-10 na mieście 12-13 LPG.. Pozdro
Audi 90 B3 2.3 Quattro na części....ceny do uzgodnienia... 506363940
Witam wszystkich i mam pytanie bo czytałem wszystkie wasze wypowiedzi i trochę mam namieszane. Posiadam audi 80 B4 2.3E automat na wielopunkcie 92r i w stanie naprawdę bardzo dobrym i chcę zamontować instalację sekwencyjną do niej ale za nim zamontuję to chciałem opinji kogoś kto miał lub ma coś takiego w posiadaniu autko niedawno przyjechało z Monachium od emeryta i jestem bardzo zadowolony z jego stanu technicznego a gaz by mi się przydał Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 19:36
Koledzy ja rowniez mam NG w cabrio. Instalacja gazowa juz była gdy sciagnełem ja z Brukseli co sie okazuje na gazie chodzi identycznie jak na benzynie na benzynie jakby nawet lekko gorzej ale czemu tak jest nie mam pojecia. Mam drugie NG lecz bez gazu i na czesci. Autko pedzi 190 na lpg i na pb95 na alumkach 17/215/45 ale wydaje mi sie ze jest troche mułowate. Do 140 rozpedza sie w mig a pozniej ciagnie sie w nieskonczonosc... mam tez B3 1,8E i tamten silnik pracuje wysmienicie powiedzielbym nawet ze lepiej niz NG. Co moze byc z moja kabarynka? pomożcie
Też mam NG 136PS w automacie na zwykłym gazie pali do 14 litrów w mieście przy ostrej jeżdzie,oprócz tego że na postoju troszkę obroty falują -niezawsze- czego niemogę już wyregulować to jestem bardzo zadowolony JAK DBASZ TAK MASZ
było Audi b3 2.0 AAD 115PS -----audi V8 3.6 250PS -----audi Cabrio 2.3 NG 136PS jest audi 90 2.3 NG jednym słowem audiholik
Proszę wyjaśnijcie mi jak białemu człowiekowi najprościej jak się da chcę kupić audi 80 coupe z silnikiem 2.3 przeczytałem, że nie może włożyć do niego sekwencji, powiedzcie dlaczego jakie są przeciwwskazania. I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy!:)))
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam Pepi:)
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam Pepi:)
2.8 i spalanie podobne do 2.3.Pepi pisze:Proszę wyjaśnijcie mi jak białemu człowiekowi najprościej jak się da chcę kupić audi 80 coupe z silnikiem 2.3 przeczytałem, że nie może włożyć do niego sekwencji, powiedzcie dlaczego jakie są przeciwwskazania. I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy!:)))
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam Pepi:)
KorNoLio
- maniekmac
- Forum Audi 80
- Posty: 520
- Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Kodeń
w 2.3 nie założysz sekwencji bo wtrysk jest mechaniczny i nie ma skąd wziąć sygnału dla wtrysków gazowych, a do reszty jak 2.0 założysz, 2.8 i 2.6 także ale dźwięk pięciu garów jest super i nic go nie zastąpi no chyba że V8, Pzdrawia
jest: AudiA8/AudiCabrio
https://audi80.pl/b4-23ngmoje-cabrio ... htm#428287
https://audi80.pl/b4-23ngmoje-cabrio ... htm#428287
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W B4 Coupe do przeróbki na gaz dobry jest jeszcze ABK 115KM tylko jeden warunek: dobrze założony gaz sekwencyjny na dobrych podzespołach ale to już koszty wyższe niż gaz do ABT.spiczi pisze:najmniej problemowy z gazem jest silnik ABT 2,0 90KM.Pepi pisze:I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy
[ Dodano: 2009-12-12, 21:49 ]
W Coupe chyba nie było ABT? Bo nigdy takiego nie widziałem.
Części samochodowe online - Motostacja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga