Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.3 NG] spalanie LPG

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 11 maja 2007, 23:12

to co ty miałeś za wynalazek!! trupa jakiegoś !!! Instalacje 1 generacji napewno to sie nie dziwie problemow ,w ABK instalacji sie nie reguluje tylko sama sie programuje wiec obsluga sprowadza sie do kontroli zaprogramowanych parametrów ew. korety i tyle cieszymy sie z jazdy 8-)

tomek1122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 26 mar 2007, 22:53
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: tomek1122 » 11 maja 2007, 23:18

dla info to była II generacja a jesli chodzi o trupa to zgadza sie po roku jeżdżenia na GAZie to był TRUP

[ Dodano: 2007-05-11, 23:27 ]
instalacji się nie reguluje?????????? chłopie to że nie ma śruby do kręcenia to nie znaczy że nie można zwiększyć albo zmniejszyć dawki !!!!!!!!! :lol:

[ Dodano: 2007-05-11, 23:33 ]
a tak wogóle to chetnie pogadam z kims komu ABK dobrze chodzi na gazie tojatomek11@interia.pl lub GG5663791 Pozdro

wawrzon5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 sty 2009, 18:40
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: wawrzon5 » 13 maja 2009, 13:39

Witam wszystkich , ja również posiadam silniczek 2.3 NG instalacja gazowa firmy BRC , wszystko działa dobrze, brak wystrzałów spalanie oscyluje w granicach 12 do 14 litrów jazda tylko po mieście.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 13 maja 2009, 15:23

silnik 2.0 [3a] wilopunkt mechaniczny spalanie 12-14. A prawda jest taka że ta cholerna przepływka (głupi patent) psuje się i bez gazu. (a gaz tylko pomaga przy wystrzale- ale jak się nie dba o WN i inne elementy to tak jest)
Druga sprawa jak walnie przepławka to auto dalej jeździ na gazie niestety na benzynie juz nie.

Ja nie jestem szczęśliwym posiadaczem gazu tylko jestem do tego zmuszony. ale nie narzekam zbytnio na gaz.

Lajon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 12 sty 2009, 23:09
Lokalizacja: Wisła/Śląsk

Post autor: Lajon » 13 maja 2009, 17:21

Hello. Mam 90 b3 Quattro z silniczkiem właśnie NG :D i oczywiście w gazie :) Jak sie dba o silniczek to chodzi bezproblemowo... jest zauważalnie słabszy niz na benzynie ale do spokojnej jazdy chodzi bez problemu.. Mam go już pół roku i ani razu mnie nie zawiódł :D kompletnie nie rozumiem ludzi którzy w życiu nie mieli NG z gazem i sie robią znawcami...Pali mi w trasie 9-10 na mieście 12-13 LPG.. Pozdro

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 13 maja 2009, 19:45

Tez mam swoje NG w gazie na blosie chodzi bardzo dobrze spalanie 12L.

Maxiur1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 01 maja 2009, 21:31

Post autor: Maxiur1 » 02 cze 2009, 00:01

Witam wszystkich i mam pytanie bo czytałem wszystkie wasze wypowiedzi i trochę mam namieszane. Posiadam audi 80 B4 2.3E automat na wielopunkcie 92r i w stanie naprawdę bardzo dobrym i chcę zamontować instalację sekwencyjną do niej ale za nim zamontuję to chciałem opinji kogoś kto miał lub ma coś takiego w posiadaniu autko niedawno przyjechało z Monachium od emeryta i jestem bardzo zadowolony z jego stanu technicznego a gaz by mi się przydał Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 02 cze 2009, 09:02

Jeżeli chodzi o gaz, to na pewno sekwencji się nie da zamontować, ewentualnie ciągły wtrysk III generacji, co było by najlepszym rozwiązaniem. Jednak wyszedł on już z mody i może być problem ze znalezieniem montera i zakładu.

Florektobiasz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2009, 19:36

Post autor: Florektobiasz » 25 wrz 2009, 23:06

Koledzy ja rowniez mam NG w cabrio. Instalacja gazowa juz była gdy sciagnełem ja z Brukseli co sie okazuje na gazie chodzi identycznie jak na benzynie na benzynie jakby nawet lekko gorzej ale czemu tak jest nie mam pojecia. Mam drugie NG lecz bez gazu i na czesci. Autko pedzi 190 na lpg i na pb95 na alumkach 17/215/45 ale wydaje mi sie ze jest troche mułowate. Do 140 rozpedza sie w mig a pozniej ciagnie sie w nieskonczonosc... mam tez B3 1,8E i tamten silnik pracuje wysmienicie powiedzielbym nawet ze lepiej niz NG. Co moze byc z moja kabarynka? pomożcie :-?

Nypel1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 12 wrz 2009, 15:28
Lokalizacja: wlkp.Złotów/Lipka

Post autor: Nypel1 » 27 wrz 2009, 00:03

Też mam NG 136PS w automacie na zwykłym gazie pali do 14 litrów w mieście przy ostrej jeżdzie,oprócz tego że na postoju troszkę obroty falują -niezawsze- czego niemogę już wyregulować to jestem bardzo zadowolony JAK DBASZ TAK MASZ

Pepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 11 gru 2009, 19:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Pepi » 11 gru 2009, 20:31

Proszę wyjaśnijcie mi jak białemu człowiekowi najprościej jak się da chcę kupić audi 80 coupe z silnikiem 2.3 przeczytałem, że nie może włożyć do niego sekwencji, powiedzcie dlaczego jakie są przeciwwskazania. I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy!:)))
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam Pepi:)

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 12 gru 2009, 15:59

Pepi pisze:Proszę wyjaśnijcie mi jak białemu człowiekowi najprościej jak się da chcę kupić audi 80 coupe z silnikiem 2.3 przeczytałem, że nie może włożyć do niego sekwencji, powiedzcie dlaczego jakie są przeciwwskazania. I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy!:)))
z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam Pepi:)
2.8 i spalanie podobne do 2.3.

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 12 gru 2009, 16:32

w 2.3 nie założysz sekwencji bo wtrysk jest mechaniczny i nie ma skąd wziąć sygnału dla wtrysków gazowych, a do reszty jak 2.0 założysz, 2.8 i 2.6 także ale dźwięk pięciu garów jest super i nic go nie zastąpi no chyba że V8, Pzdrawia

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 12 gru 2009, 20:58

[quote="Pepi"]I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy [quote]

najmniej problemowy z gazem jest silnik ABT 2,0 90KM.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 12 gru 2009, 21:46

spiczi pisze:
Pepi pisze:I Jeśli nie to który silniczek najlepiej pracuje w lpg do poj. 2.3 właśnie. błagam pomocy
najmniej problemowy z gazem jest silnik ABT 2,0 90KM.
W B4 Coupe do przeróbki na gaz dobry jest jeszcze ABK 115KM tylko jeden warunek: dobrze założony gaz sekwencyjny na dobrych podzespołach ale to już koszty wyższe niż gaz do ABT.

[ Dodano: 2009-12-12, 21:49 ]
W Coupe chyba nie było ABT? Bo nigdy takiego nie widziałem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl