Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT 93r.] tylko 90km/h przy 3000obr. na 5 biegu

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 wrz 2012, 11:13

muszę dogrzebać się do informacji audi które wskażą mi co gdzie jest.

Awatar użytkownika
Endrias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2011, 21:09
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Endrias » 21 wrz 2012, 11:45

palec i kopułkę wymień bez sprawdzania, skoro nie była długo zmieniana to pora na nią ;-)
świeczki należy także zmienić profilaktycznie.jak coś to mam komplet ngk do ABT za 45 zł. tez pracuję w hurtowni ;-)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 21 wrz 2012, 12:07

tylko po co pchać ngk jak beru było oryginalnie 8-)

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 21 wrz 2012, 12:12

Endrias pisze:jak coś to mam komplet ngk do ABT za 45 zł. tez pracuję w hurtowni ;-)
Nie psuj rynku.

damians01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 18 wrz 2012, 01:17

Post autor: damians01 » 20 paź 2012, 23:00

Chlopaki wiec przy tego typu skrzyni (krotka CGT) na 5 biegu przy 2000 obr., osiagamy predkosc 60km/h, wtedy lepiej wlaczyc 4 bieg przy 60km/h? Jak jest w waszym przypadku i jak odnosi sie to do bardziej ekonomicznej jazdy?

PS. Przy ok 3300obr./min mamy na 5-tce, tylko 100km/h, chyba to za malo...

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 00:28

Tak kolego na tej skrzyni będzie. Ja czasem na mieście jak gdzieś z górki jadę to już na 40 km/h 4 mam zapiętą... A jak eko jazdę uskuteczniam (ostatnio bardzo bardzo rzadko bo mi się rajdowiec odpalił) to już przy 60 km/h jest piątka i wtedy na tych 2000 obr się bujam. Przy 100 km/h masz 3000 obr na 5 i tak będzie także do 100 km/h na trasie masz eko jazdę potem żłopie wachę oporowo, ja jechałem 180 to już mi szkoda silnika było i dałem sobie spokój, w Polsce nie ma gdzie tak jeździc. W trasie sobie spokojnie 140 lecę i nie narzekam :D W tym tygodniu do gazownika niby magika od instalacji jadę ma mi ogarnąć spalanie i w zasadzie to tyle :P

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 paź 2012, 08:27

Tylko jak wyprzedasz to redukować nie musisz, bo przy 100km/h i 3000tys. obrotów masz moment bliski maksymalnego i idziesz jak gość :) Jest oszczędnie.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 11:15

prawda ;] Tylko u mnie przy 4,5 tysiąca już buczeć zaczyna i moc traci ale modzę co to może być, do końca tygodnia może sprawdzę.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 paź 2012, 19:53

Ja ostatnio grzebie z ustawieniami gazu i zapłonem i coś też straciłem moc przy 4 tyś obrotach, a nie pamiętam ustawień pierwotnych :lol: Ale mimo wszystko audik na długiej skrzyni i 5 biegu bez problemu przekracza dobija do 180km/h. Ale właśnie podejrzewam, że coś z zapłonem nie balanga...

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 20:50

Po wizycie u Ganiego zmówiony jestem z tym typem od gazu to i zapłon mam nadzieję sprawdzi i kable i kopułke i palec i wyreguluje ;] Ty ignac sam regulujesz?

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 22 paź 2012, 15:53

Tak jest, wszystko co robię robię sam, ew. brat mi pomaga :)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 22 paź 2012, 18:21

ignac112 pisze:Tylko jak wyprzedasz to redukować nie musisz, bo przy 100km/h i 3000tys. obrotów masz moment bliski maksymalnego i idziesz jak gość :) Jest oszczędnie.
Potwierdzam to:) i na krótkiej skrzyni bardzo szybko idzie dobić do 180\190 tylko że jazda wtedy jak pamiętam około 5500 obrotów to na dłuższą autostradę tak nie bardzo bo silnik wyzionie ducha :mrgreen: pamiętam że kiedyś w b3 1.8 mialem megaaaa długąąą skrzynie i fajnie było sobie jechać do rodzinki do NL autostradą i normalnie gadać przy 180km\h :( no ale jedno albo drugie:P albo szybko się rozpędzamy do v maks i zaraz zwalniamy bo silnik się przekręci albo mamy muła z długą skrzynia i przy większej predkośći sobie pogadamy i silnik nie wybuchnie :mrgreen: i co mnie zdziwilo między b3 a b4 jest spora różnica w kg.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga