[80 B4 2.0 ABT 93r.] tylko 90km/h przy 3000obr. na 5 biegu
Tak kolego na tej skrzyni będzie. Ja czasem na mieście jak gdzieś z górki jadę to już na 40 km/h 4 mam zapiętą... A jak eko jazdę uskuteczniam (ostatnio bardzo bardzo rzadko bo mi się rajdowiec odpalił) to już przy 60 km/h jest piątka i wtedy na tych 2000 obr się bujam. Przy 100 km/h masz 3000 obr na 5 i tak będzie także do 100 km/h na trasie masz eko jazdę potem żłopie wachę oporowo, ja jechałem 180 to już mi szkoda silnika było i dałem sobie spokój, w Polsce nie ma gdzie tak jeździc. W trasie sobie spokojnie 140 lecę i nie narzekam W tym tygodniu do gazownika niby magika od instalacji jadę ma mi ogarnąć spalanie i w zasadzie to tyle
Potwierdzam to:) i na krótkiej skrzyni bardzo szybko idzie dobić do 180\190 tylko że jazda wtedy jak pamiętam około 5500 obrotów to na dłuższą autostradę tak nie bardzo bo silnik wyzionie ducha :mrgreen: pamiętam że kiedyś w b3 1.8 mialem megaaaa długąąą skrzynie i fajnie było sobie jechać do rodzinki do NL autostradą i normalnie gadać przy 180km\h no ale jedno albo drugie:P albo szybko się rozpędzamy do v maks i zaraz zwalniamy bo silnik się przekręci albo mamy muła z długą skrzynia i przy większej predkośći sobie pogadamy i silnik nie wybuchnie :mrgreen: i co mnie zdziwilo między b3 a b4 jest spora różnica w kg.ignac112 pisze:Tylko jak wyprzedasz to redukować nie musisz, bo przy 100km/h i 3000tys. obrotów masz moment bliski maksymalnego i idziesz jak gość Jest oszczędnie.