Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT 93r.] tylko 90km/h przy 3000obr. na 5 biegu

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 wrz 2012, 11:13

muszę dogrzebać się do informacji audi które wskażą mi co gdzie jest.

Awatar użytkownika
Endrias
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 19 wrz 2011, 21:09
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Endrias » 21 wrz 2012, 11:45

palec i kopułkę wymień bez sprawdzania, skoro nie była długo zmieniana to pora na nią ;-)
świeczki należy także zmienić profilaktycznie.jak coś to mam komplet ngk do ABT za 45 zł. tez pracuję w hurtowni ;-)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 21 wrz 2012, 12:07

tylko po co pchać ngk jak beru było oryginalnie 8-)
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 21 wrz 2012, 12:12

Endrias pisze:jak coś to mam komplet ngk do ABT za 45 zł. tez pracuję w hurtowni ;-)
Nie psuj rynku.

damians01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 18 wrz 2012, 01:17

Post autor: damians01 » 20 paź 2012, 23:00

Chlopaki wiec przy tego typu skrzyni (krotka CGT) na 5 biegu przy 2000 obr., osiagamy predkosc 60km/h, wtedy lepiej wlaczyc 4 bieg przy 60km/h? Jak jest w waszym przypadku i jak odnosi sie to do bardziej ekonomicznej jazdy?

PS. Przy ok 3300obr./min mamy na 5-tce, tylko 100km/h, chyba to za malo...

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 00:28

Tak kolego na tej skrzyni będzie. Ja czasem na mieście jak gdzieś z górki jadę to już na 40 km/h 4 mam zapiętą... A jak eko jazdę uskuteczniam (ostatnio bardzo bardzo rzadko bo mi się rajdowiec odpalił) to już przy 60 km/h jest piątka i wtedy na tych 2000 obr się bujam. Przy 100 km/h masz 3000 obr na 5 i tak będzie także do 100 km/h na trasie masz eko jazdę potem żłopie wachę oporowo, ja jechałem 180 to już mi szkoda silnika było i dałem sobie spokój, w Polsce nie ma gdzie tak jeździc. W trasie sobie spokojnie 140 lecę i nie narzekam :D W tym tygodniu do gazownika niby magika od instalacji jadę ma mi ogarnąć spalanie i w zasadzie to tyle :P

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 paź 2012, 08:27

Tylko jak wyprzedasz to redukować nie musisz, bo przy 100km/h i 3000tys. obrotów masz moment bliski maksymalnego i idziesz jak gość :) Jest oszczędnie.
http://www.youtube.com/watch?v=QaSenfJ6DgE Mój kibelek :)

http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 11:15

prawda ;] Tylko u mnie przy 4,5 tysiąca już buczeć zaczyna i moc traci ale modzę co to może być, do końca tygodnia może sprawdzę.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 21 paź 2012, 19:53

Ja ostatnio grzebie z ustawieniami gazu i zapłonem i coś też straciłem moc przy 4 tyś obrotach, a nie pamiętam ustawień pierwotnych :lol: Ale mimo wszystko audik na długiej skrzyni i 5 biegu bez problemu przekracza dobija do 180km/h. Ale właśnie podejrzewam, że coś z zapłonem nie balanga...
http://www.youtube.com/watch?v=QaSenfJ6DgE Mój kibelek :)

http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 21 paź 2012, 20:50

Po wizycie u Ganiego zmówiony jestem z tym typem od gazu to i zapłon mam nadzieję sprawdzi i kable i kopułke i palec i wyreguluje ;] Ty ignac sam regulujesz?

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 22 paź 2012, 15:53

Tak jest, wszystko co robię robię sam, ew. brat mi pomaga :)
http://www.youtube.com/watch?v=QaSenfJ6DgE Mój kibelek :)

http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 22 paź 2012, 18:21

ignac112 pisze:Tylko jak wyprzedasz to redukować nie musisz, bo przy 100km/h i 3000tys. obrotów masz moment bliski maksymalnego i idziesz jak gość :) Jest oszczędnie.
Potwierdzam to:) i na krótkiej skrzyni bardzo szybko idzie dobić do 180\190 tylko że jazda wtedy jak pamiętam około 5500 obrotów to na dłuższą autostradę tak nie bardzo bo silnik wyzionie ducha :mrgreen: pamiętam że kiedyś w b3 1.8 mialem megaaaa długąąą skrzynie i fajnie było sobie jechać do rodzinki do NL autostradą i normalnie gadać przy 180km\h :( no ale jedno albo drugie:P albo szybko się rozpędzamy do v maks i zaraz zwalniamy bo silnik się przekręci albo mamy muła z długą skrzynia i przy większej predkośći sobie pogadamy i silnik nie wybuchnie :mrgreen: i co mnie zdziwilo między b3 a b4 jest spora różnica w kg.
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=11 ... sc&start=0 moje maleństwa rozbite:(

MOJE ABT https://audi80.pl/-audi-80-b4-1993-2 ... t64182.htm

było A80 SEDAN B3 1.8 JN 1987 RIP
było A80 SEDAN B3 1.6 TDi 1990 RIP
było ACOUPE 1990 2.0 AAD
JEST A80 SEDAN B4 2.0 ABT 1993

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga