Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABT+LPG] Zimny płyn w zbiorniczku wyrównawczym.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

[80 b4 2.0 ABT+LPG] Zimny płyn w zbiorniczku wyrównawczym.

Post autor: kuba1990 » 08 lut 2012, 13:19

Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że moja audiczka szybko łapie temperaturę :-) - wszystko było by ok. gdyby spalanie było na normalnym poziomie :-( - ale niestety jest duuuuzo większe. :-(
Sprawdziłem miedzy innymi temperaturę wody w całym obiegu i okazało się że gdy mam już 90 stopni to płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny, oraz gruby dolny przewód tez jest zimny. Kompletnie nie mam zielonego pojęcia co to może być - dodam ze wymieniłem czujnik temperatury , i czy to może mieć związek z większym spalaniem? proszę o rady i dziękuje.

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 08 lut 2012, 19:57

Kolego jeśli stan płynu w zbiorniczku masz ok. to zagrzej go na postoju nie jadąc bo przez ten mróz w czasie jazdy możesz nie zagrzać płynu aż tak żeby termostat się otworzył, no chyba że masz zapowietrzony układ chłodzenia to inna sprawa, w tedy zbyt szybki skok temperatury będzie normalnym objawem, ile musisz przejechać a żeby osiągnął 90 stopni?
Większe spalanie raczej normalne zimą a co do tego musiał by silnik chodzić na ssaniu ciągle, winą by był niski poziom płynu w tedy czujnik nie jest zamoczony w płynie i robi głupotę.

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 08 lut 2012, 22:28

w takie mrozy łapie 90 stopni po przejeczaniu ok.5km. odpowietrzałem również cały obieg i nic z tego nie wyszło nadal płyn w zbiorniczku jest zimny tak jak i gruby przewód. a w dodatku spalanie jest 15l/100km. :-(

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 09 lut 2012, 08:29

Zrób jak ci napisałem, zrób 90 stopni stanij i przygazuj troszke chwilę opserwując co się dzieje, powinien ci puścić obieg. Dużo ludzi teraz stosuje przykrywanie chłodnicy tekturą co napewno powoduje szybsze grzanie i otwieranie się termostatu, ja tego nie stosuje.

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 11 lut 2012, 15:43

dzis wymieniłem termostat, i wszystko jest w normie :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl