Przywitaj się z nami
Witam wszystkich serdecznie
Moje imię Mateusz, pochodzę ze Skarżyska-Kamiennej ( woj. Świętokrzyskie ). Jestem jak na razie mimo paru napraw szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 Avant 2.0E. Samochód posiadam dopiero od Grudnia 2012, ponieważ jestem nowym, młodym kierowcą ale już wiąże się nim sentymentem. Ogólnie to ten nabytek obudził we mnie pasję "grzebania" przy samochodach i jest to dla mnie czysta przyjemność. Na forum trafiłem z powodu awarii hamulców i dzięki wujkowi Google trafiłem na to forum z czego się bardzo cieszę, bo znalazłem tu wiele cennych informacji oraz poznałem jednego użytkownika, który dotychczasowo bardzo mi pomógł. Mam nadzieję, że spędzę tutaj dużo czasu oraz będę miał powoli większą możliwość wypowiadania się na różne tematy. Pozdrawiam serdecznie i szerokości 
Witam Wszystkich
Mam na imie Paweł jestem z poznania i mam audi 80 1.9 tdi 90km na strone trafilem przez przypadek;)
-
Staszekzgur
- Forum Audi 80

Dobry wieczór wszystkim!
Jestem Grzegorz , mieszkam 15 kilometrów od Gdańska. Od paru miesięcy jestem w posiadaniu Audi 80 B3 88 rok z szatańskim silnikiem 1.6 TDi
ponoć w wersji włoskiej , która mam nadzieje nie będzie się psuć jak włoskie samochody . O forum dowiedziałem się od kuzyna , który ma tutaj konto i tylko audikami jeżdzi.
Pozdrawiam!
Jestem Grzegorz , mieszkam 15 kilometrów od Gdańska. Od paru miesięcy jestem w posiadaniu Audi 80 B3 88 rok z szatańskim silnikiem 1.6 TDi
Pozdrawiam!
Witam wszystkich użytkowników tego forum,
Mam na imię Bartosz i obecnie mieszkam w Mławie (mazowieckie).
Aktualnie jestem w posiadaniu BMW e36 cabrio 2.8 - do użytkowania w lato, natomiast na zimę zakupiłem budżetowo Nexię, która na wiosnę idzie na handel, bo jednak jakość materiałów w środku jest mizerna. Poszedłem po rozum do głowy i wydumałem że pod koniec lata trzeba będzie kupić coś solidnego jednak nie dokuczliwego dla kieszeni