Przywitaj się z nami
Witam.
Na imię mam Mariusz i jestem z Przemyśla. Od roku jeżdżę 80-tką w kombi, silnik ABK. Byłem już kiedyś na tym forum, jeszcze za czasów działania strony rezacze, więc trochę dawno i wówczas posiadałem Audi 1.9 TDI - jak widać stara miłośc nie rdzewieje;) Nie udało mi się odnaleźć tamtego konta więc założyłem nowe.
Pewnie jak większość z Was chwiałbym dać drugie życie swojemu samochodowi, choć dramatu nie ma ale jest trochę drobiazgów do zrobienia.
Na imię mam Mariusz i jestem z Przemyśla. Od roku jeżdżę 80-tką w kombi, silnik ABK. Byłem już kiedyś na tym forum, jeszcze za czasów działania strony rezacze, więc trochę dawno i wówczas posiadałem Audi 1.9 TDI - jak widać stara miłośc nie rdzewieje;) Nie udało mi się odnaleźć tamtego konta więc założyłem nowe.
Pewnie jak większość z Was chwiałbym dać drugie życie swojemu samochodowi, choć dramatu nie ma ale jest trochę drobiazgów do zrobienia.
-
M.Morderca
- Forum Audi 80

Witam wszystkich 
Jestem młodym kierowcom i mam na imię Krzysztof.
Mieszkam w Jaworznie i no ten... 93r. Nie jestem wylewny więc tyle.
Miałem już kilka samochodów w swoim życiu, ale były to "epizody przejściowe".
Scorpio 93r 2.0 DOHC, Espace II 3.0 12V, Omegę 3.0 MV6, Tico, 406 2.0B, Uno 900.
Najmilej z tego wszystkiego wspominam Scorpio i Tico
Teraz przyszła kolej na Audi 80 B4 2.0 90KM + LPG i z tym pojazdem chciałbym zostać znacznie dłużej, dlatego będę zapewne Was strasznie wypytywał i męczył swoimi "problemami"
Mam nadzieję, że nic tutaj nie narozrabiam i zdobędę wiedzę, by w przyszłości móc pomóc także innym
Jestem młodym kierowcom i mam na imię Krzysztof.
Mieszkam w Jaworznie i no ten... 93r. Nie jestem wylewny więc tyle.
Miałem już kilka samochodów w swoim życiu, ale były to "epizody przejściowe".
Scorpio 93r 2.0 DOHC, Espace II 3.0 12V, Omegę 3.0 MV6, Tico, 406 2.0B, Uno 900.
Najmilej z tego wszystkiego wspominam Scorpio i Tico