[b4 AAZ] Co sądzicie o zimówkach goodyear UG7.
[b4 AAZ] Co sądzicie o zimówkach goodyear UG7.
Witam! W innych tematach nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, dlatego pozwoliłem sobie założyć nowy temat . A więc czy ktoś z was posiada zimówki Goodyear Ultra Grip 7? Do tej pory jeździliśmy na Dębicach Frigo Directional. Czy goodyearki są lepsze?, z tego co czytałem na opony.com to te zimówki niby dobre są. A co wy o tym sądzicie?. I jaki jest najlepszy rozmiar zimówek do B4 AAZ?. Felgi mam 15 bo dostałem koła zimowe od poprzedniego właściciela ale 2 oponki są troche zjechane,a 2 dunlopki (chyba) całkiem fajne. Myślę nad całym kompletem UG7. pozdrawiam
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Przejeździłem na tych zimówkach już 2 zimy, kupiłem nowy komplet. Warunki drogowe w zimie bywają u mnie ciężkie a te oponki dają radę.
Plusy:
- b. dobry uciąg na śniegu, dużo lamelek na oponie
- b. dobre hamowanie na śniegu nawet świeżym
- są ciche, dużo cichsze od letnich
- super na mokrą drogę, dobrze odprowadzają wodę
- muldy i błoto pośniegowe nie robi na nich większego wrażenia
- są trwałe, po 2 sezonach (jednym gdzie jeździłem mało i drugim gdzie już było sporo jeżdżenia) nie są nadmiernie zużyte, posłużą spokojnie jeszcze kilka sezonów
- bezpieczne dla mnie prędkości osiągane na ośnieżonej drodze to nawet 80-90 km/h
- ogólnie oponka przeznaczona do szybszej jazdy, bezpieczna i radząca sobie dobrze na śniegu, w bagażniku wożę również w zimie łańcuchy ale jeszcze nie zdążyły się przydać
- wyglądają przyzwoicie, wzorek bieżnika "choinka"
Minusy:
- były dość drogie
- w testach w czasopismach okupują środkowe miejsca
- na czysty, kopny śnieg lepsze są dębice frigo directional, ale tylko tam i tylko troszkę lepsze, na błoto pośniegowe, wodę itp. przyjemności lepsze są już GY UG7
- ciężko na nich pokręcić bączki na pustych parkinach, musi być naprawdę ślisko
- jak wjedziesz na czysty lód, no to jak prawie każda opona po prostu się śliga
- po zmianie z letnich twardych 205/60 ma się wrażenie że kierownica i całe zawieszenie mięknie na zakrętach
- podobny efekt jest jak wzrastają temperatury, jak jest już regularnie powyżej 15 stopni to lepiej już tym zimówkom dać spokój
Moje oponki są w rozmiarze 195/65R15 mam je założone na ori stalowe felgi, na ori alusy też wejdą
Plusy:
- b. dobry uciąg na śniegu, dużo lamelek na oponie
- b. dobre hamowanie na śniegu nawet świeżym
- są ciche, dużo cichsze od letnich
- super na mokrą drogę, dobrze odprowadzają wodę
- muldy i błoto pośniegowe nie robi na nich większego wrażenia
- są trwałe, po 2 sezonach (jednym gdzie jeździłem mało i drugim gdzie już było sporo jeżdżenia) nie są nadmiernie zużyte, posłużą spokojnie jeszcze kilka sezonów
- bezpieczne dla mnie prędkości osiągane na ośnieżonej drodze to nawet 80-90 km/h
- ogólnie oponka przeznaczona do szybszej jazdy, bezpieczna i radząca sobie dobrze na śniegu, w bagażniku wożę również w zimie łańcuchy ale jeszcze nie zdążyły się przydać
- wyglądają przyzwoicie, wzorek bieżnika "choinka"
Minusy:
- były dość drogie
- w testach w czasopismach okupują środkowe miejsca
- na czysty, kopny śnieg lepsze są dębice frigo directional, ale tylko tam i tylko troszkę lepsze, na błoto pośniegowe, wodę itp. przyjemności lepsze są już GY UG7
- ciężko na nich pokręcić bączki na pustych parkinach, musi być naprawdę ślisko
- jak wjedziesz na czysty lód, no to jak prawie każda opona po prostu się śliga
- po zmianie z letnich twardych 205/60 ma się wrażenie że kierownica i całe zawieszenie mięknie na zakrętach
- podobny efekt jest jak wzrastają temperatury, jak jest już regularnie powyżej 15 stopni to lepiej już tym zimówkom dać spokój
Moje oponki są w rozmiarze 195/65R15 mam je założone na ori stalowe felgi, na ori alusy też wejdą