No wiec da rade bez sciagania McPersona i bez sciskow do sprezyn i w ciagu 30 minutPrzemo505 pisze:a czy jest możliwość wymiany tych poduszek bez wyciągania McPersona ? Bo u mnie te poduchy stukają na nierównościach. Nie chcę wyciagać kolumny i poźniej płacić 120 zł za geometrię.
[1.8 B3 LPG] Czy to łozyska do wymiany?
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
No bo jak sprezynki masz zwiazane,podniesiesz autko i odkrecisz sruby na amortyzatorach to wszystko ci sie rozdzieli.Tylko dobrze zwiarz sprezyne bo jak bedziesz wkladal nowa poduszke to zeby Ci nie poucinalo palcow bo chce jeszcze z Toba popisac na tym forum :lol:
[ Dodano: 2010-03-28, 10:00 ]
Dobrze rozumiesz. Podnosisz autko ,sciagasz kolo, pod wachacz podstawiasz jakis pniaczek, opuszczasz auto,wiazesz sprezyne,odkrecasz talerzyk i podnosisz auto do gory <ok> Pamietaj zeby sprezyna byla max scisnieta. Zebys mial pole manewru ta poduszka.Potem troszke jest gimnastyki zeby trafic amorkiem w lozysko.Ale pomalutku jakims kluczem albo kombinerkami podciagniesz go do gory
[ Dodano: 2010-03-28, 10:00 ]
Dobrze rozumiesz. Podnosisz autko ,sciagasz kolo, pod wachacz podstawiasz jakis pniaczek, opuszczasz auto,wiazesz sprezyne,odkrecasz talerzyk i podnosisz auto do gory <ok> Pamietaj zeby sprezyna byla max scisnieta. Zebys mial pole manewru ta poduszka.Potem troszke jest gimnastyki zeby trafic amorkiem w lozysko.Ale pomalutku jakims kluczem albo kombinerkami podciagniesz go do gory
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Mógł nie ruszać .Wystarczy że odkręcił sworzeń od wachacza .Wtedy jest po geometri i po zbierzności niestety Jężeli nie ma takiej potrzeby nigdy nie odkręcajcie sworznia od wahacza bo wtedy i geometria i zbieżność idzie w diabły a bez przyrządów nie ustawimy.No chyba że trzeba sworzeń wymienić Jeżeli już trzeba to wyciągamy sworzeń ze zwrotnicy wtedy nic się nie ma prawa przestawić .Ja musiałem wymienić końcówkę drążka i sworzeń wahacza i pomimo zachowania dużej dokładność i zaznaczania, nie jest tak jak było , co raczej jest normalne bo nie da się zrobić co do mm ale z tym się liczyłem i 100zł trzeba niestety wybulić za geometrię i zbieżnośćPrzemo80b3 pisze:no właśnie, jak zbieżność się rozregulowała, końcówki drążków ruszałeś, czy śruby rzymskie, czy co ?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
ja ostatnio musiałem zmienić sworznie wahacza i końcówki drążków kierowniczych wraz ze śrubami rzymskimi. Byłem umówiony w warsztacie na czwartek na wymianę koncówek i ustawienie geometrii, pomyślałem i stwierdziłem, że zaoszczędzę kasę i w środę sam założę sworznie wahaczy ( po co mam płacić 10zł od strony w warsztacie :lol: ) wyjąłem wahacze, przy okazji sprawdziłem stan tulejek, i pozakładałem nowe sworznie w te same miejsca co były stare, i następnego dnia rano pojechałem do warsztatu, (dodam, że Audtko o wiele inaczej się zachowywało na drodze) wymienili mi koncówki drążków i śruby rzymskie i przystąpili do ustawiania geometrii, okazało się że na jednym sworzniu było ustawione dobrze, ale na drugim była kicha musieli przestawiać, ale wszystko dobrze się skończyło zapłaciłem 100zł, wraz z wytmianą końcówek i śrub i poprawieniem geometrii