[B4 Competition] Dwa rodzaje oryginalnych felg competition ?
Nie, fotka zostala wygoglowana i pochodzi z www.audifans.net
Skuciok, wychodzi na to ze byly dwa rodzaje, z rantem 90stopni i 45stopni. wszystkie mialy polerowany rant pokryty bezbarwnym tylko ze on z biegiem lat matowieje i wyglada na zdjeciu jak srebrny lakier na ramionach; przyklad w zalaczniku. Na prospekcie jest nówka felga wiec doskonale widac polerowany rant. Gdybys rant w zalaczniku wysmarowal Scansolem i zdjal bezbarwny to wygladal by jak ten w prospekcie, nie liczac tego miejsca kolo wentla gdzie bezbarwnego juz nie ma a jest wzer
Oryginał z Competition(rant pod kątem 90 stopni) były malowane w kolor.Nie było żadnej polerki,klaru itp!!!!!Miałem 2 rodzaje felg i wiem jak wyglądają.Z reszta kumpel tez miał Compi i fele tez były w kolorze.Do tego oglądałem wiele egzemplarzy Compi przed kupnem i wszystkie miały ten sam model felg(90 stopni) w kolorze!Nikt sam sobie tego nie malował!
Jak by ktoś się dalej spierał:
Mój zapas z Compi.Nigdy nie zakładany na auto.Na feldze opona Kleber DOT:433 czyli 43 tydzień 1993 roku:)
Jak by ktoś się dalej spierał:
Mój zapas z Compi.Nigdy nie zakładany na auto.Na feldze opona Kleber DOT:433 czyli 43 tydzień 1993 roku:)
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 12:51 przez Furti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 sty 2010, 09:18
- Lokalizacja: dąbrowa białostocka
witam panów. też mam felgi RONAL 7Jx16H2 jak je kupiłem były bardzo zniszczone, a konkretnie ranty wyglądały jak by ktoś na nie non stop sikał. zabrałem się więc za temat i co się okazało że rant był pomalowany -z waszych wypowiedzi wnioskuje że clarem -ta cała powłoka łatwo zaszła tylko zostały okropne wżery które trzeba było długo szlifować i to ręcznie , ale za to jaki teraz efekt. mam jeszcze tylko jeden problem nie mam jednego dekielka więc taka ogromna prośba jakby ktoś mógł pomóc podpowiedział gdzie szukać to bardzo dziękuję i pozdro