[ B3 /B4 2.3NG] Luz w tylnich lozyskach!
[ B3 /B4 2.3NG] Luz w tylnich lozyskach!
Panowie nie tak dawno mialem wymiane lozysk(tyl) maja one teraz dosc duzy luz dzis jechalem i zaczela kierownica bic czy to moze byc od tego?
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Raczej bicia kierwony nie mają nic wspólnego z osią tylna, co do luzu na łozyskach jak miałeś zakładane nowe to po jakimś czasie trzeba je niec skontrowac (jak sie już ułoza) skasuj luz jak najszybciej bo polecą nowe łozyska, a co do bicia kierownicy przyczyny szukaj w felgach, oponach lub tarczch albo i nawet w zawieszeniu, zapodaj szukajke było na ten temat mnustwo. <ok>
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Sprawdź przekładnie kierwoniczą, zapewno to ona Ci stuka, jak wszystko wymienione a nadal stuka to tylko przekładnia nie ma innej opcji, zazwyczaj każdy zapomina o przekładni, ja tez wymieniłem wszystko dosłownie wszystko (całe sportowe zawieszenie, łaczni z wzmacnianymi koncówkami, gumami i cała raszta) i nadal stuka mi delikatnie przekładnia ale szkoda kasy na wymiane bo jak narazie dobrze działa, wiec czekam az sie rozleci
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
koledzy obyście nie byli w błędzie ale jak na mój gust ta śruba reguluje luz ale przekładniowy czyli pomiędzy listwą a ślimakiem który nie ma nic wspólnego ze stukami. Luz który powoduje stuki przekładni podczas jazdy po nierównościach to luz na tulejkach bocznych przekładni , tam skąd wysuwa sie listwa która jest połączona z drążkami kierowniczymi i naprawa tego związana jest z rozebraniem przekładni na czynniki pierwsze czego nie polecam.
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
otóż kolego SOLSKIER tudzież i zgodzę sie z Tobą ale tylko częściowo ponieważ dokręcając tą śrubę powodujesz ugięcie się listwy wewnątrz przekładni ( coś na kształt efektu banana) przez co jej krańce pod lekkim kątem blokują sie w tulejkach bocznych , niestety na dłuższą metę wygląda to tak że owe tulejki jeszcze szybciej się zużyją, luz sie powiększy i wtedy może nastąpić wyciek hydrauliki... i lipton.