Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 /B4 2.3NG] Luz w tylnich lozyskach!

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

[ B3 /B4 2.3NG] Luz w tylnich lozyskach!

Post autor: Marcin26 » 03 lut 2008, 16:40

Panowie nie tak dawno mialem wymiane lozysk(tyl) maja one teraz dosc duzy luz dzis jechalem i zaczela kierownica bic czy to moze byc od tego?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 lut 2008, 16:54

Raczej bicia kierwony nie mają nic wspólnego z osią tylna, co do luzu na łozyskach jak miałeś zakładane nowe to po jakimś czasie trzeba je niec skontrowac (jak sie już ułoza) skasuj luz jak najszybciej bo polecą nowe łozyska, a co do bicia kierownicy przyczyny szukaj w felgach, oponach lub tarczch albo i nawet w zawieszeniu, zapodaj szukajke było na ten temat mnustwo. <ok>

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 03 lut 2008, 17:55

Dzieki za podpowiedz jutro zaczne z tym walczyc :-/ a te przednie zawieszenie w tych audicach to masakra wszystko wymienilem na dobre czesci i dalej puka stuka :-?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 03 lut 2008, 18:01

Sprawdź przekładnie kierwoniczą, zapewno to ona Ci stuka, jak wszystko wymienione a nadal stuka to tylko przekładnia nie ma innej opcji, zazwyczaj każdy zapomina o przekładni, ja tez wymieniłem wszystko dosłownie wszystko (całe sportowe zawieszenie, łaczni z wzmacnianymi koncówkami, gumami i cała raszta) i nadal stuka mi delikatnie przekładnia :-/ ale szkoda kasy na wymiane bo jak narazie dobrze działa, wiec czekam az sie rozleci :-D

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 03 lut 2008, 18:22

Solskier a napisz jak ja sprawdzic?tam jest jakas regulacja?

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 03 lut 2008, 19:35

przekładnie lepiej zostaw w spokoju tam jest hydraulika i jedynie możesz tylko narobić szkód a nie skasować luzy, no chyba że bogaty jesteś z domu to kupisz nową...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 17:06

Jest śróba u góry pod serwem na takim wypuście w krzładni na klucz 10 i tą śróbą mozesz skontrować luz ale uwaga minimalnie dokrecaj bo jak skrzecisz za dużo to kierownica przestanie odbijać, kontruj po 10-20 stopni i próba. Na foto zaznaczona masz tą śróbe.
Obrazek

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 04 lut 2008, 17:17

Dzieki Solskier jutro bede probowal :-)

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 04 lut 2008, 17:22

koledzy obyście nie byli w błędzie ale jak na mój gust ta śruba reguluje luz ale przekładniowy czyli pomiędzy listwą a ślimakiem który nie ma nic wspólnego ze stukami. Luz który powoduje stuki przekładni podczas jazdy po nierównościach to luz na tulejkach bocznych przekładni , tam skąd wysuwa sie listwa która jest połączona z drążkami kierowniczymi i naprawa tego związana jest z rozebraniem przekładni na czynniki pierwsze czego nie polecam.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lut 2008, 18:11

Zgadzam sie z Tobą kolego Darecki3037, jesli luz jest na tulejach przekładnie to zadna regulacja nie pomoze, ale jesli luz jest mały to pokrecenie górną sruba da rade go skasowac a przynajmniej wyeliminuje stukanie, działanie sprawdzone osobiscie ;-)

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 04 lut 2008, 18:19

otóż kolego SOLSKIER tudzież i zgodzę sie z Tobą ale tylko częściowo ponieważ dokręcając tą śrubę powodujesz ugięcie się listwy wewnątrz przekładni ( coś na kształt efektu banana) przez co jej krańce pod lekkim kątem blokują sie w tulejkach bocznych , niestety na dłuższą metę wygląda to tak że owe tulejki jeszcze szybciej się zużyją, luz sie powiększy i wtedy może nastąpić wyciek hydrauliki... i lipton.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl