Witam, czytałem kilka tematów, ale nie znalazłem jednak odpowiedzi i nie widziałem bynajmniej zdjęć podobnych do mojego problemu..
Otóż tylne koła w mojej b4 jakoś dziwnie wystają z nadkoli, tzn. lewe wystaje więcej jak prawe.
Rzuciło to mi się w oczy dopiero jak alusy założyłem.
Wspomnę że w zeszłym roku wymieniałem tylne amorki sachs sam i tuleje belki w warsztacie na lemforder.
W prawym jest wyczuwalny lekki luz, ale dopiero jak się mocno poruszy kołem, łożyska nie buczą. Nie wyczuwam ogólnie żadnego bicia, ale oko się niezbyt cieszy, tym bardziej że w porównaniu z 80-ką z podobnymi felgami to widać różnice Auta nie znosi, nie zdziera opon.
Zastanawia mnie czy mogli poruszyć belkę przy montażu tulei i ją przestawić, bądz na ustawieniu zbieżności ?? Da się coś z tym zrobić? <osohozi>
Foto:
[B4 1.9 1Z] Różnica w odległości tylnych kół
tak właśnie podejrzewałem że zle tuleje zrobione...
Ogólnie mam dostęp do poliuretanów i może w lipcu najpredzej to ogarnę z kimś, kto zna się na rzeczy...
Bo ogólnie komfort resorowania jeśli chodzi o tył też znacznie się pogorszył.
A zawiechę poza właśnie tulejami robiłem sam i wszystko jest zrobione jak trzeba.
Dzięki za opinie
Ogólnie mam dostęp do poliuretanów i może w lipcu najpredzej to ogarnę z kimś, kto zna się na rzeczy...
Bo ogólnie komfort resorowania jeśli chodzi o tył też znacznie się pogorszył.
A zawiechę poza właśnie tulejami robiłem sam i wszystko jest zrobione jak trzeba.
Dzięki za opinie