[B4 1994 1,9 TDI] Alternator, lekko świeci kontrolka
[B4 1994 1,9 TDI] Alternator, lekko świeci kontrolka
Czy żeby się dostać do regulatora i szczotek w alternatorze wystarczy że wjadę na kanał i zdejmę osłoną silnika czy muszę wybudować alternator?
Nie pamiętam ile tam jest tego miejsca od spodu.....
Nie pamiętam ile tam jest tego miejsca od spodu.....
Jak już masz się zamiar bawić szczotkami i regulatorem to dobrze by było go wymontować i sprawdzić w jakim stanie są łożyska żebyś nie musiał tego robić dwa razy,a nie koniecznie musi to być wina tylko szczotek bo może i pierścień już wydrapało.Myślę że na upartego się dostaniesz(osobiście jeszcze nie demontowałem alternatora),ale wnioskuję z widoku poglądowego,ale zawsze to może być mostek,albo uzwojenie i bez wyżucenia go na blat się nie obejdzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Dołączam się do pytania, jest dojście od dołu, czy trzeba się pomęczyć i wyciągnąć całość? Dzisiaj i mnie dopadł problem z ładowaniem, kontrolka zaczęła się żarzyć, a jeszcze z 60 km zrobiłem momentami gasła na 2-3 km, ale z duszą na ramieniu jechałem. A takie dziwne wrażenie miałem ostatnio, że akumulator jakby był niedoładowany w czasie tych ostatnich mrozów:P
-
- Forum Audi 80
- Posty: 143
- Rejestracja: 29 lip 2010, 19:22
- Lokalizacja: Labiszyn/Bydgoszcz
Dzięki:) Dzisiaj się z tym mordowałem, zacząłem od osłon, licząc, że dojście będę miał jak w W124, praktycznie można tam tańczyć, a tu wszystko ciasno, zdjąłem alternator i jakoś poszło, ale chyba z 5 godzin mi to zajęło, bo miałem zapieczony napinacz paska alternatora, nie dałem rady go rozruszać i wciągnąłem pasek z pomocą ojca przy technice "5 bieg do tyłu, 1 bieg do przodu i jakoś wskoczył na swoje miejsce, ale dojście straszne, zarezerwujcie sobie na to trochę czasu:)