Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S JN] Brak iskry

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 25 lis 2014, 13:33

2 to sygnał obr dla gazu 2 to zasilanie 1 masa drugi sygnał

[ Dodano: 2014-11-25, 17:00 ]
podłącz małą żarówkę na zaciski cewki a lepiej diodę led z opornikiem i niech 1 os kręci a ty patrzy czy są impulsy

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 01 gru 2014, 15:58

przyczyną braku iskry był zły czujnik halla oraz moduł zapłonowy.
Teraz auto nie chce mi zapalić. Jest mu ciężko zakręcić i strzela w filtrze powietrza.
Cały zapłon i rozrząd ma ustawiony na znaki. Jednak nadal jest coś nie tak.
Powoli brak mi sił i pomysłów. Co może być przyczyną?
Źle ustawiony zapłon? Wchodzi w grę w takiej sytuacji tylko lampa stroboskopowa?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 01 gru 2014, 17:04

zbyt wyprzedzony zapłon :?:

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 01 gru 2014, 17:25

jak go opóźnić?

[ Dodano: 2014-12-01, 17:26 ]
kołem o ząbek na pasku, czy aparatem zapłonowym?
I w którą stronę. Pod tym względem jestem zielony

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 01 gru 2014, 17:38

aparatem chyba w prawo ale nie jestem w 100% pewien popatrz jak masz przewody
pod aparatem jest śruba 8 na klucz 13 poluzuj i reguluj

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 02 gru 2014, 22:28

Ustawione na znakach wszystko. Po ciezkich godzinach odpalil. Lecz pracuje nie rowna i strzela z filtra i wydechu.
Regulowac sie nie da. Wina aparatu zaplonowego? Czy innej czesci?

mateusz290
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2014, 12:44

Post autor: mateusz290 » 02 gru 2014, 22:35

Najlepiej sprawdzic probowka czy jest dobrze ustawiony przynajmniej tak w maluchu ustawialem ustawic tak by probowka ledwo sie zapalila.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 03 gru 2014, 04:49

Drugi raz juz slysze o probowce i maluchu.
O co chodzi w tym ustawianiu na probówke?
Jeśli ktos moze dobrze wyjasnic to bym poprosil ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 gru 2014, 15:50

Zakładasz żarówkę (czy tam probówkę ) nie dużej mocy max 5W na cewkę przy cewce masz dwa podłączenia te po bokach wiec tam. Odpinasz kable NW najlepiej wykręcić świece na kole zamachowym szukasz znaków "0" i "I" dobrze je wyczyść no i włączyć zapłon kręcić wałem z zgodnym kierunku tak by momencie zaświecenia na punkcie kontrolnym linia korpusu pokrywała się z znakiem na kole "I" jak nie zgrywa się to korekta.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 04 gru 2014, 16:44

Panowie dziala wszystko. Sprawdzilem stroboskopem i zaplon jest ustawiony na 0. Diagnosta powiedzial zeby zostawic i nie regulowac. Tylko ze zarówno na benzynie jak i na LPG szarpie na zimnym.
Jak teraz to regulowac?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2014, 17:17

na "0" to żle powinny być kąt 6*st ale masz lpg to nawet i 12*st daj 9*st pośrednio. I zmień diagnostę bo ten cie lekko oszukuje.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 gru 2014, 17:29

Jarewa pisze:na "0" to żle powinny być kąt 6*st ale masz lpg to nawet i 12*st daj 9*st pośrednio
gaz ma dużą liczbę oktanów więc można go dużo wyprzedzić

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2014, 17:38

niewik pisze: Sprawdzilem stroboskopem i zaplon jest ustawiony na 0. Diagnosta powiedzial zeby zostawic i nie regulowac.
to przyspiesz jak koledzy pisali, 0 to nie poprawna wartość
I jeszcze przy tej operacji chyba wąż podciśnieniowy na rozdzielaczu ściągać trzeba o ile jest.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 04 gru 2014, 23:12

Wąż od podcisnienia na rozdzielaczu jest. I bylo sprawdzane z zalozonym.
Sprawdzac na lpg czy na benzynie? To robi jakas roznice?
Okej to jutro bede szukal jakiegos innego.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2014, 15:32

niewik pisze:Sprawdzac na lpg czy na benzynie? To robi jakas roznice?
ja zawsze na bp ale na lpg też powinno być oki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga