Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S JN] Brak iskry

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 25 lis 2014, 13:33

2 to sygnał obr dla gazu 2 to zasilanie 1 masa drugi sygnał

[ Dodano: 2014-11-25, 17:00 ]
podłącz małą żarówkę na zaciski cewki a lepiej diodę led z opornikiem i niech 1 os kręci a ty patrzy czy są impulsy

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 01 gru 2014, 15:58

przyczyną braku iskry był zły czujnik halla oraz moduł zapłonowy.
Teraz auto nie chce mi zapalić. Jest mu ciężko zakręcić i strzela w filtrze powietrza.
Cały zapłon i rozrząd ma ustawiony na znaki. Jednak nadal jest coś nie tak.
Powoli brak mi sił i pomysłów. Co może być przyczyną?
Źle ustawiony zapłon? Wchodzi w grę w takiej sytuacji tylko lampa stroboskopowa?

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 01 gru 2014, 17:04

zbyt wyprzedzony zapłon :?:

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 01 gru 2014, 17:25

jak go opóźnić?

[ Dodano: 2014-12-01, 17:26 ]
kołem o ząbek na pasku, czy aparatem zapłonowym?
I w którą stronę. Pod tym względem jestem zielony

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 01 gru 2014, 17:38

aparatem chyba w prawo ale nie jestem w 100% pewien popatrz jak masz przewody
pod aparatem jest śruba 8 na klucz 13 poluzuj i reguluj

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 02 gru 2014, 22:28

Ustawione na znakach wszystko. Po ciezkich godzinach odpalil. Lecz pracuje nie rowna i strzela z filtra i wydechu.
Regulowac sie nie da. Wina aparatu zaplonowego? Czy innej czesci?

mateusz290
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2014, 12:44

Post autor: mateusz290 » 02 gru 2014, 22:35

Najlepiej sprawdzic probowka czy jest dobrze ustawiony przynajmniej tak w maluchu ustawialem ustawic tak by probowka ledwo sie zapalila.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 03 gru 2014, 04:49

Drugi raz juz slysze o probowce i maluchu.
O co chodzi w tym ustawianiu na probówke?
Jeśli ktos moze dobrze wyjasnic to bym poprosil ;)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 03 gru 2014, 15:50

Zakładasz żarówkę (czy tam probówkę ) nie dużej mocy max 5W na cewkę przy cewce masz dwa podłączenia te po bokach wiec tam. Odpinasz kable NW najlepiej wykręcić świece na kole zamachowym szukasz znaków "0" i "I" dobrze je wyczyść no i włączyć zapłon kręcić wałem z zgodnym kierunku tak by momencie zaświecenia na punkcie kontrolnym linia korpusu pokrywała się z znakiem na kole "I" jak nie zgrywa się to korekta.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 04 gru 2014, 16:44

Panowie dziala wszystko. Sprawdzilem stroboskopem i zaplon jest ustawiony na 0. Diagnosta powiedzial zeby zostawic i nie regulowac. Tylko ze zarówno na benzynie jak i na LPG szarpie na zimnym.
Jak teraz to regulowac?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 gru 2014, 17:17

na "0" to żle powinny być kąt 6*st ale masz lpg to nawet i 12*st daj 9*st pośrednio. I zmień diagnostę bo ten cie lekko oszukuje.

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 04 gru 2014, 17:29

Jarewa pisze:na "0" to żle powinny być kąt 6*st ale masz lpg to nawet i 12*st daj 9*st pośrednio
gaz ma dużą liczbę oktanów więc można go dużo wyprzedzić

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 gru 2014, 17:38

niewik pisze: Sprawdzilem stroboskopem i zaplon jest ustawiony na 0. Diagnosta powiedzial zeby zostawic i nie regulowac.
to przyspiesz jak koledzy pisali, 0 to nie poprawna wartość
I jeszcze przy tej operacji chyba wąż podciśnieniowy na rozdzielaczu ściągać trzeba o ile jest.

niewik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 paź 2014, 12:21
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: niewik » 04 gru 2014, 23:12

Wąż od podcisnienia na rozdzielaczu jest. I bylo sprawdzane z zalozonym.
Sprawdzac na lpg czy na benzynie? To robi jakas roznice?
Okej to jutro bede szukal jakiegos innego.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 gru 2014, 15:32

niewik pisze:Sprawdzac na lpg czy na benzynie? To robi jakas roznice?
ja zawsze na bp ale na lpg też powinno być oki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl