Witam.
Audi 80 b3 silnik PP 1991r. Mam problem z napięciem na cewce zapłony. Nie startuje mi też sterownik gaźnika Pierburg. Bezpieczniki sprawdzone. Na przekaźniku głównym nr 212 wygląda na brak masy, kostka stacyjki była wymieniana na nową bez efektu. Czy ktoś ma jakiś pomysł na tą awarię? Na razie podłączyłem + z akumulatora na + cewki i wyłącznik w kabinie i jakoś jeżdżę. Jeżeli ktoś ma schemat instalacji do silnika PP to proszę o pomoc.
[B3 1.6 PP] Brak prądu na cewce zapłony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zasilanie jest proste więc zacznij sprawdzać prąd od początku czyli czy ze stacyjki z pinu 15 (oznaczenie na złączu stacyjki) wychodzi 12V po włączeniu zapłonu. Jeśli nie będzie to zobacz czy masz stały plus na dwóch zaciskach 30. Jeśli jest to musisz iść do skrzynki bezpieczników i zobaczyć czy na pin I15 wchodzie plus jeśli jest to sprawdzasz czy jest na B15. Może masz jakieś zabezpieczenie antykradzieżowe.
Tu masz opis kostek od spodu skrzynki bezpieczników: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tu schemat jak to jest połączone:
Ostatecznie możesz podłączyć to swoje zasilanie cewki na pinu 15 stacyjki.
Tu masz opis kostek od spodu skrzynki bezpieczników: http://www.fotosik.pl/zdjecie/ba99e9a4202bbd9c
Tu schemat jak to jest połączone:
Ostatecznie możesz podłączyć to swoje zasilanie cewki na pinu 15 stacyjki.