Witam,
Prosiłbym o pomoc w identyfikacji tych przewodów. Możecie mi powiedzieć za co są odpowiedzialne strzałka nr 1 następnie kable idą tam gdzie się reguluje gaz nie wiem jak to się fachowo nazywa strzałka nr 2 znaczy dokładnie to pod tym plastykiem jest jakaś kostka 3 pinowa, a kable wychodzę z tej puszki na drugim zdjęciu. Będę wdzięczny za rozjaśnienie, nie wiem czy na zdjęciu dobrze widać,ale mam je praktycznie potopione całe nie wiem czemu,ale leżały na dolocie bodajże.
[/URL]
[B4 2.0 ABK 1994r] Co to za przewody
[B4 2.0 ABK 1994r] Co to za przewody
Ostatnio zmieniony 11 lip 2013, 00:08 przez smaqosz, łącznie zmieniany 1 raz.
Teraz jest zdjęcie lepszej jakości to właśnie ta wiązka gdzie jest przetopiona to potem kable idą właśnie pod ten mechanizm co można ręcznie gazować tylko znacznie niżej i słabo jest to widać. To jak są to przewody od listwy wtryskowej to za mogą one być odpowiedzialne i co to jest ten tps ? Przepraszam, za banalne pytania, ale jestem laikiem w tych sprawach ;/
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
czujnik położenia przepustnicysmaqosz pisze: co to jest ten tps ?
teraz widzę że to nie są przewody od listwy wtryskowej a chyba właśnie tps przynajmniej tak mi się wydaje bo wtyczka jest tam podobna. Powinna być tam właśnie u dołu wpięta w kostkę czujnika.smaqosz pisze: To jak są to przewody od listwy wtryskowej to za mogą one być odpowiedzialne
PieterB,
znaczy wpięta to jest w jakąś kostkę, tylko nie wiem dlaczego nie są one nigdzie umocowane,a przetopiły się, bo leżały na dolocie. To jak mówisz, że jest to tps, to może być odpowiedzialne za te falowanie, bo gdzieś czytałem na forum, że to może też być jedna z wielu przyczyn. Może też bym sprawdził od razu ten zapłon jak u mnie wygląda.
znaczy wpięta to jest w jakąś kostkę, tylko nie wiem dlaczego nie są one nigdzie umocowane,a przetopiły się, bo leżały na dolocie. To jak mówisz, że jest to tps, to może być odpowiedzialne za te falowanie, bo gdzieś czytałem na forum, że to może też być jedna z wielu przyczyn. Może też bym sprawdził od razu ten zapłon jak u mnie wygląda.
Byłem u mechanika przeczyściliśmy krokowca i przepustnicę, zmienione zostały te kable potopione i podczepione tak, by się znów nie stopiły i jeszcze musi mi zobaczyć,bo coś amorek przeskakuje mi jak skręcam. Zapłon i rozrząd powiedział, że jest dobrze ustawiony nic nie wskazuje na to by było, źle. Zobaczymy jutro jak będzie chodzić, bo już autko będzie do odbioru to coś będę mógł więcej powiedzieć.