Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK]czujnik temperatury - niebieski

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 09 lut 2011, 17:29

fidor77 pisze:witam, mam problem, wymieniłem trójnik tam gdzie wchodzą czujniki temperatury i od tamten pory temp. w kokpicie na zegarze urosła mi do prawie 100 stopni a wcześniej mialem ok 95, co może być nie tak?

krzysiek
A włożyłeś nowy czy stary czujnik? Może stary czujnik już nie hallo, sprawdz dokładna temperature miernikiem i będziesz wiedział czy aż tak ci się grzeje czy czujnik przekłamuje

Awatar użytkownika
KAROLEK22XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1053
Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: RADOM

Post autor: KAROLEK22XX » 09 lut 2011, 17:35

mi tez pokazuje 100 stopni przy 110 wentylator sie włącza ale wes pod uwage ze zegar moze oszukiwac o pare stopni
Vide Cul Fide

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 09 lut 2011, 18:22

Prawidłowo wentylator powinien się wł przy 95'C-97'C

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 09 lut 2011, 23:51

Na wskazania w aucie niemacie co patrzec, jak chcecie znac dokaldniejsza temperature to podlaczcie VAG-a. Temperatoru mogla wzrosnąc po wymianie poniewaz kostka od czujnika byla zasniedziala i stawiala opor, wyjoles ja i wlozyles, poprawila sie przewodnosc i wskazania wzrosly... Mialem to samo, styki bylo mocno zasniedziale, wyczyscilem je i zabezpieczylem co spowodowalo wyzsze wskazania na wskazniku zegarów...
A80 na nowej skrecanej feldze :)

KUPIE lewy przedni blotnik czarny metalik LY9Z

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 10 lut 2011, 07:08

PI7er, mozesz podac (krok po kroku) jak w VAGu odczytac temp na tym szarym czujniku?
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

fidor77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 23 lis 2010, 08:58
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: fidor77 » 10 lut 2011, 11:49

dzięki za pomoc panowie, a co to jest ten VAG i jak tam sprawdzic temp?

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 10 lut 2011, 20:19

fidor77 pisze:dzięki za pomoc panowie, a co to jest ten VAG i jak tam sprawdzic temp?
Do sprawdzenia dokładnej temperatury nie jest ci potrzebny VAG, chyba że go masz to możesz sobie sprawdzić. Wystarczy podjechać do pierwszego lepszego mechaniola i powinien ci ją zmierzyć bez problemu.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 10 lut 2011, 21:03

marcinGD pisze:Wystarczy podjechać do pierwszego lepszego mechaniola i powinien ci ją zmierzyć bez problemu.
Tylko że taki mechanik wziąć tyle co kosztuje chiński kabelek z przejściówką na OBD1 (50-60zł).
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 10 lut 2011, 21:10

aldi pisze:Tylko że taki mechanik wziąć tyle co kosztuje chiński kabelek z przejściówką na OBD1 (50-60zł).
Ja tam u zaufanego człowieka zapłaciłem 10zł zagrzaliśmy samochód i wszystko na mierniku pokazywało książkową temperatura 95C-97C załączały się wentylatory, zbijało temperaturę. Na desce w tym wypadku pokazywało 100-105C więc jak to mówią z braku laku i kit dobry ;-) Wiadomo jak ktoś ma VAG'a to inna bajka, ale jak nie ma to se go nie wyczaruje <ok>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lut 2011, 19:25

No i dobrze zobiłeś bo jak masz pierwszy wypust mono-wtryska w ABT to Vagiem nie zczytasz. Tylko procentowo.

POLKIMEN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 29 kwie 2008, 14:13
Lokalizacja: częstochowa

Post autor: POLKIMEN » 22 lut 2011, 00:03

Witam:) mam pytanie do Was drodzy klubowicze ;-) Ostatnio moja Audiczka 2.0 ABK ma problemy z obrotami...tzn obroty potrafią same wzrosnąć do 1500 a po chwili spaść do 600 i znowu trzyma 850... i tak co jakiś czas. Czasem obroty mi sie zawieszają np 1500 lub 2000tys.Czasem pomaga delikatne ruszenie pedełem gazu :-| . Dziś miałem obroty na poziomie ok 1500 i ruszanie pedałem gazu nic nie pomogło...Ale gdy zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie wszystko wróciło do normy tzn obroty ok bez skoków i zawieszania się. :-) Zauważyłem też że częściej dzieje mi się tak przy minusowych tem na zewnątrz. Czy to może być czujnik tem ten niebieski?? Bardzo prosze o pomoc :-) Pozdrawiam
Audi 80 b4 2.0E + lpg sekwencja :):P

SPRZEDAM !!!

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 22 lut 2011, 20:29

POLKIMEN, niebieski czujnik temperatury do sprawdzenia. U mnie kiedyś było podobnie, że same obroty potrafiły czasem wzrosnąć na jałowym. Potrafił też przyspieszać przy hamowaniu silnikiem. Winny był niebieski czujnik.

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 23 lut 2011, 21:16

do tego krokowy do sprawdzenia i ewentualnie do czyszczenia bo mogą kryształki lodu wpadać w krokowy i go blokować bo widomo wilgotno było i tera zimno, ewentualnie też ten czujnik albo styki we wtyczce zaśniedziały.
było C3
jest B4

tomek 74-35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: tomek 74-35 » 27 lut 2011, 15:45

Witam Was,Jestem tu nowy i mam pewien problem,Miałem strzały na gazie,rozwaliło mi obudowę filtra powietrza,ale przepływka jest OK bo gazownik mi sprawdzał,przewody WN,kopułka,palec,świece są wymienione na nowe,a się dzieje coś takiego;Jak jest zimny to pali na strzała,tylko krótko zakręci i silnik chodzi,ale nie równo i trochę nim rzuca na benzynie,na gazie znacznie lepiej,gdy zgasze i odpalę np.po 5 czy 10 min to muszę trochę kręcić,a jak odpali to jakby czyć było w środku benzynką,a na gazie obroty skaczą i neraz nawet ptrafi zgasnąć,najgorzej na mieście,może ktoś pomoże,poradzi jak może być tego przyczyna???Z góry dzięki Wielkie,pzdrawiam Was.
Tomek 74-35 ABK

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 27 lut 2011, 20:51

po pierwsze poszukaj temat oregulatorze ciśnienia paliwa
po drgie sprawdz szczelność układu dolotowego
było C3
jest B4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga