A włożyłeś nowy czy stary czujnik? Może stary czujnik już nie hallo, sprawdz dokładna temperature miernikiem i będziesz wiedział czy aż tak ci się grzeje czy czujnik przekłamujefidor77 pisze:witam, mam problem, wymieniłem trójnik tam gdzie wchodzą czujniki temperatury i od tamten pory temp. w kokpicie na zegarze urosła mi do prawie 100 stopni a wcześniej mialem ok 95, co może być nie tak?
krzysiek
[80 B4 ABK]czujnik temperatury - niebieski
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
Na wskazania w aucie niemacie co patrzec, jak chcecie znac dokaldniejsza temperature to podlaczcie VAG-a. Temperatoru mogla wzrosnąc po wymianie poniewaz kostka od czujnika byla zasniedziala i stawiala opor, wyjoles ja i wlozyles, poprawila sie przewodnosc i wskazania wzrosly... Mialem to samo, styki bylo mocno zasniedziale, wyczyscilem je i zabezpieczylem co spowodowalo wyzsze wskazania na wskazniku zegarów...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja tam u zaufanego człowieka zapłaciłem 10zł zagrzaliśmy samochód i wszystko na mierniku pokazywało książkową temperatura 95C-97C załączały się wentylatory, zbijało temperaturę. Na desce w tym wypadku pokazywało 100-105C więc jak to mówią z braku laku i kit dobry Wiadomo jak ktoś ma VAG'a to inna bajka, ale jak nie ma to se go nie wyczaruje <ok>aldi pisze:Tylko że taki mechanik wziąć tyle co kosztuje chiński kabelek z przejściówką na OBD1 (50-60zł).
Witam:) mam pytanie do Was drodzy klubowicze Ostatnio moja Audiczka 2.0 ABK ma problemy z obrotami...tzn obroty potrafią same wzrosnąć do 1500 a po chwili spaść do 600 i znowu trzyma 850... i tak co jakiś czas. Czasem obroty mi sie zawieszają np 1500 lub 2000tys.Czasem pomaga delikatne ruszenie pedełem gazu :-| . Dziś miałem obroty na poziomie ok 1500 i ruszanie pedałem gazu nic nie pomogło...Ale gdy zgasiłem silnik i odpaliłem ponownie wszystko wróciło do normy tzn obroty ok bez skoków i zawieszania się. Zauważyłem też że częściej dzieje mi się tak przy minusowych tem na zewnątrz. Czy to może być czujnik tem ten niebieski?? Bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
Witam Was,Jestem tu nowy i mam pewien problem,Miałem strzały na gazie,rozwaliło mi obudowę filtra powietrza,ale przepływka jest OK bo gazownik mi sprawdzał,przewody WN,kopułka,palec,świece są wymienione na nowe,a się dzieje coś takiego;Jak jest zimny to pali na strzała,tylko krótko zakręci i silnik chodzi,ale nie równo i trochę nim rzuca na benzynie,na gazie znacznie lepiej,gdy zgasze i odpalę np.po 5 czy 10 min to muszę trochę kręcić,a jak odpali to jakby czyć było w środku benzynką,a na gazie obroty skaczą i neraz nawet ptrafi zgasnąć,najgorzej na mieście,może ktoś pomoże,poradzi jak może być tego przyczyna???Z góry dzięki Wielkie,pzdrawiam Was.