tylko w tym momencie to już alternatywy nie ma , benzyna droga jak cholera a ropa jeszcze bardziej . zresztą w pozostałych autkach nie miałem problemów z gazem tu też nie oprócz tego nieszczęsnego przyduszania, ale tak jak pisałem to było przed zagazowaniem i na benzynie jest bardziej odczuwalne.
pomęczę te uszczelki dolej posprawdzam wszystkie czujki, tylko czasu mi brak :evil: bo jeszcze muszę w międzyczasie od ciebie sprężynki założyć i powymieniać wszystkie gumki na zawieszeniu :mrgreen: ale powolutku.....będzie coraz klepiej :mrgreen:
[B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego
no i stało jestem po wymianie oringów i całego tego ustrojstwa, fakt było już trochę wyrąbane. Ale teraz to jest masakra. Samochód prawie nie chciał odpalić , zamulony i wogule do d.... Ale naprowadziło mnie to na usterkę (przynajmniej tak mi się wydaje).
Otóż silnik ma za bogatą mieszankę na paliwie i lpg :evil: . Strzelam teraz w przepływomierz. Samochód zaczął lepiej jeździć i odpala od kopa po poluzowaniu opaski od dolotu (czyt. ciągnie lewe powietrze). NArazie tak jeżdżę, teraz pytanie czy wymiana przepływki??? czy coś jeszcze mogę zdziałać aby ja uratować :evil:
Otóż silnik ma za bogatą mieszankę na paliwie i lpg :evil: . Strzelam teraz w przepływomierz. Samochód zaczął lepiej jeździć i odpala od kopa po poluzowaniu opaski od dolotu (czyt. ciągnie lewe powietrze). NArazie tak jeżdżę, teraz pytanie czy wymiana przepływki??? czy coś jeszcze mogę zdziałać aby ja uratować :evil:
Tak stalo sie dlatego, ze caly czas jezdziles na bogatej mieszance, a lewe powietrze ciagnal przez oringi wtryskow. Teraz mu to ograniczyles, wiec ma za bogata.
Dla benzyny sprawdz:
1. czujnik temperatury plynu
2. ustawienie sruby regulacji mieszanki w przeplywomierzu oraz potencjometr przeplywomierza.
3. regulator cisnienia paliwa +pompa
3. zawor elektrohydrauliczny (roznica cisnien w rozdzielaczu na zaworze (sterujacego i komorowego) ma wynosic przy odlaczonym zaworze 20kPa.
4. sonde lambda (wystarczy miernikiem analogowym, ma byc nie za wolna).
Jesli chodzi o gaz, pytaj Danka.
Dla benzyny sprawdz:
1. czujnik temperatury plynu
2. ustawienie sruby regulacji mieszanki w przeplywomierzu oraz potencjometr przeplywomierza.
3. regulator cisnienia paliwa +pompa
3. zawor elektrohydrauliczny (roznica cisnien w rozdzielaczu na zaworze (sterujacego i komorowego) ma wynosic przy odlaczonym zaworze 20kPa.
4. sonde lambda (wystarczy miernikiem analogowym, ma byc nie za wolna).
Jesli chodzi o gaz, pytaj Danka.
no właśnie na gazie też to występuje więc raczej punkty 3,4,5 odpadają (a szkoda)
punkt pierwszy był brany na początku 2 czujniki i to samo bez zmian :evil:
czyli zostaje ta nieszczęsna przepływka :evil:
przeczytałem masę postów na temat tego "badziewia" ale za cholerę nie wiem jak się za to zabrać w tym modelu silnika. Ma ktoś jakiś dobry opis z fotkami????
punkt pierwszy był brany na początku 2 czujniki i to samo bez zmian :evil:
czyli zostaje ta nieszczęsna przepływka :evil:
przeczytałem masę postów na temat tego "badziewia" ale za cholerę nie wiem jak się za to zabrać w tym modelu silnika. Ma ktoś jakiś dobry opis z fotkami????
Silnik sie dławi!
Witam! Mam problem z dławieniem się silnika 2.0 ABK. Zapłon ustawiony według procedury, czujnik temp. wymieniony na orginalny z salonu i przekaznik nr.30. Świece i przewody WN na Beru, czujnik spalania stukowego iΩ sonda wymieniona tez na Bosch. Spalanie w granicach ok 8 l.Na vagu brak błedów. Jeszcze jedno! przepływka sprawna bo sprawdzałem z innej Audi .Pozdrawiam