Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Dziwne połączenie - rozrusznik i obroty silnika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Zablokowany
Awatar użytkownika
maneksoft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2007, 12:38
Lokalizacja: Siedlce

Dziwne połączenie - rozrusznik i obroty silnika

Post autor: maneksoft » 01 lis 2010, 11:36

Silnik pewnego razu po prostu zgasł i zaczęły się problemy.
Pierwsza sprawa- nie było iskry- okazało się że ślicznie wyglądający palec rozdzielacza był uszkodzony. Po wymianie auto odpaliło, ale...
1. Nie wchodzi na obroty powyżej 4000 podczas jazdy.
Wymienione: palec rozdzielacza, aparat zapłonowy, przekaźnik 30, wyregulowany zapłon.
Jeszcze jutro sprawdzę dokładnie przepływomierz, ale może ktoś mi może jeszcze podsunąć
jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić.
2. Podczas próby odpalenia samochodu często blokuje rozrusznik jakby akumulator był słaby.
Po kolejnych próbach w końcu zakręci i odpala.
Wymienione: akumulator, szczotki rozrusznika.
Proszę o pomoc. Wertowanie forum do niczego mnie nie doprowadziło. Może ktoś miał podobne problemy? Proszę w miarę możliwości o dokładne objaśnienia z określeniem gdzie znajduje się omawiany element.
Z góry serdecznie dziękuję

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Re: Dziwne połączenie - rozrusznik i obroty silnika

Post autor: Jarewa » 01 lis 2010, 13:55

maneksoft pisze: 1. Nie wchodzi na obroty powyżej 4000 podczas jazdy.
Wymienione: palec rozdzielacza, aparat zapłonowy, przekaźnik 30, wyregulowany zapłon.
Jeszcze jutro sprawdzę dokładnie przepływomierz, ale może ktoś mi może jeszcze podsunąć
To może też być problem z mechanicznym wtryskiem. Nie domaganiem pompy paliwa itd.

maneksoft pisze: 2. Podczas próby odpalenia samochodu często blokuje rozrusznik jakby akumulator był słaby.
Po kolejnych próbach w końcu zakręci i odpala.
Wymienione: akumulator, szczotki rozrusznika.
A o tulejkach zapomniałeś? a to podstawa przy takim efekcie.

Awatar użytkownika
maneksoft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2007, 12:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: maneksoft » 01 lis 2010, 16:17

Zapomniałem dodać, Audi B4 silnik 2.0 ABK, więc nie bardzo mechaniczny wtrysk...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lis 2010, 17:59

Edit.

Sory pomyliło mi śie "wtrysk wielopunktowy Bosch Digifant MFI-i"
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 19:56 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 01 lis 2010, 18:52

ABK ma Elektryczny wtrysk.i żadne b4 oprócz NG,ACE, 2.2
niema mechanicznego

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 lis 2010, 19:27

_uwaga

Napisz co to za silnik bo teraz w profilu masz silnik: ABK i nadwozie B3 a takie połączenie NIGDY nie wyjeżdżało z fabryki!

Awatar użytkownika
maneksoft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2007, 12:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: maneksoft » 02 lis 2010, 07:23

Sorki, już zmieniłem w profilu.
Idę sprawdzić przepływomierz.
Jakby ktoś miał jakiś pomysł to proszę pisać, ja spojrzę później czy ktoś wyciągnął pomocną dłoń. Jak tylko coś odkryje to napiszę.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 02 lis 2010, 08:42

Czasem jest tak że mocno wyprzedzony zapłon powoduje wcześniejszą iskrę i pchanie tłoka spowrotem.Efekt taki jak kolega pisze.Wydaje się jakby rozrusznik nie potrafił zakręcić.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 02 lis 2010, 08:47

Na 99% jest za mocno wyprzedzony zaplon, jedz niech ci ktos ustawi zaplon i wszystko powinno wrocic do normy <ok>

Awatar użytkownika
maneksoft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2007, 12:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: maneksoft » 02 lis 2010, 10:20

Przepływomierz zrobiłem- czekam aż wyschnie silikon i podejmę próbę.
Faktycznie może być sprawa z zapłonem. Wymieniałem cały aparat, i na starymi na nowym jest tak samo, wiec trudno się do tego przyczepić. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Napisze później czy pomogło.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 02 lis 2010, 11:17

maneksoft pisze:czekam aż wyschnie silikon
a uszczelke nie laska bylo zalozyc? potem bedziesz plakal ze resztki rozpuszczonego silikonu narobily szkod

Awatar użytkownika
maneksoft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 06 maja 2007, 12:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: maneksoft » 02 lis 2010, 17:20

Silikon ładnie wyschnął. Niestety nic to nie pomogło- jednak nie tu tkwi problem. Przewody również posprawdzałem. Zmiana ustawienia zapłonu również nie pomogła. Autko nadal nie wychodzi na obroty...

[ Komentarz dodany przez: aldi: 2010-12-11, 12:11 ]
Temat niepoprawiony, zamykam.

Zablokowany

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl