Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Gaśnie w trakcie jazdy, potem problem przekaźni

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Gbr1337
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 lip 2017, 13:47

[B4 2.0 ABK] Gaśnie w trakcie jazdy, potem problem przekaźni

Post autor: Gbr1337 » 13 lip 2017, 14:03

Cześć. To mój pierwszy post, jeżeli ten problem już gdzieś był rozwiązany proszę mnie odesłać.

Mam problem z Audi 80 b4 2.0 115km. Otóż z rana na zimnym odpala bez problemu, ale potrafi zgasnąć w trakcie jazdy lub po prostu nie odpalić po krótkich zakupach, po włączeniu zapłonu przekaźnik 208 (szary pod maską) zaczyna brzęczeć... Auto kręci ale nie chce odpalić.
Wymieniałem już 2 razy przekaźnik, ale problem powstaje na nowo.
Dodatkowo gdy jakimś cudem po wielokrotnych próbach uda się odpalić samochód, obroty świrują i falują do 2 tysięcy

nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale całą zimę nie było problemu. natomiast zeszłego lata było to samo.

Czy wiecie co może być powodem takiego zachowania samochodu i na jaki koszt muszę się przygotować aby oddać go do naprawy?

Z góry dziękuję ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 lip 2017, 17:30

Gbr1337, a to na pewno 208? a może z kostką stacyjki coś się dzieje łub nie łączy dobrze w gnieździe a przecież on zasila między innymi pompę paliwa.
WRC is for boys.
Group B was for men.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 lip 2017, 18:51

Może słynny przekaźnik 30 świruje: https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Gbr1337
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 lip 2017, 13:47

Post autor: Gbr1337 » 13 lip 2017, 20:48

PieterB jak zaczęło bzyczeć na zapłonie zacząłem dotykać kostek, i na 208 dało się odczuć drobne drgania.

Postaram się jutro przejechać gdzieś po osiedlu i nagrać problem, śledźcie temat proszę.


spróbuje też wymienić tą 30stke. Dużo to nie kosztuje a spróbować warto ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 lip 2017, 21:00

Gbr1337 pisze:Postaram się jutro przejechać gdzieś po osiedlu i nagrać problem, śledźcie temat proszę.
raczej na niewiele nam się to zda bo po takim filmiku nie wiele da się stwierdzić niestety
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 lip 2017, 21:08

Na pewno masz problem z prądem, ale to droga od aku do silnika jest spora i sporo wtyczek urządzeń. Jak i masy masa silnika masa ecu masa budy.

Gdyby to była stacyjka kontrolka ładowania powinna mrużyć , 30 tradycyjnie pierwsza powinna być sprawdzona. A może ktoś odcięcie zapłonu tam wydziergał które już szwankuje??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga