wlasnie chodzi o to ze jutro o siudmej jedzie niunka na warsztat :-| zeby ja przeswietlali bo normalnie ja juz mam padake a takto powiem im na co maja zwrocic uwage i przy okazji dokladnie pokaze o co mi chodzi, a alternator i tak musze dac do regeneracji bo sie grzeje strasznieRAFAL pisze:tez mam taki silnik ale nie wiem dokladnie jak wyglada dokladnie u nas ,ale jak mialem fieste to jak sobie przypominam to jest szybka wymiana sam sobie poradzisz napewno.a pozatym masz dobre dojscie.jak do jutra poczekasz to sprawdze u siebie i napisze ci co i jak :mrgreen:
[80 B4 2.0 ABT] Gubie prad
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
tak tylko ze regulator napiecia jest przykrecony do alternatora jest to mniej wiecej prostokątna kostka dlugosci 5cm .naladuj aku jezeli bedzie padaka to wymien alternator ,tez tak mialem jak mi pasek pekł na altenatorze[ledwo na parking zjechalem]a o to samo prawie chodzi,ai jeszcze alternator ci sie grzeje.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
tow eim gdzie ten regulator napiecia jest ale chodzi mi o to o czym mowil inny kolega ----->"przekaźnik od zasilania sterownika silnika."<------- gdzie to to sie znajduje?? jak to wyglada i z czym to sie je??RAFAL pisze:tak tylko ze regulator napiecia jest przykrecony do alternatora jest to mniej wiecej prostokątna kostka dlugosci 5cm .naladuj aku jezeli bedzie padaka to wymien alternator ,tez tak mialem jak mi pasek pekł na altenatorze[ledwo na parking zjechalem]a o to samo prawie chodzi,ai jeszcze alternator ci sie grzeje.
ja nie wiem gdzie ten przekaznik jest. ale tak jak piszesz ze ci grzeje sie aternator ze masz za maly prad to stawiam na 90% ze to to.mialem podobne objawy jak mi pasek pękł .naładuj aku ,najlepiej teraz jak masz jak to podłącz i do rana niech ładuje.ja mechanikiem nie jestem ale tak bym zrobił .jezeli rano bedzie dobrze to wiesz zeby ci alternator wymienili.bo jak znam zycie to powie mechanior ze wymienil ci kupe czesci i nie zle zaplacisz[chyba ze znajomy]mysle ze takie rozwiazanie bedzie najlepsze a jak zrobisz to twoja sprawa
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
niestety nie ma z kad skombinowac prostownikaRAFAL pisze:ja nie wiem gdzie ten przekaznik jest. ale tak jak piszesz ze ci grzeje sie aternator ze masz za maly prad to stawiam na 90% ze to to.mialem podobne objawy jak mi pasek pękł .naładuj aku ,najlepiej teraz jak masz jak to podłącz i do rana niech ładuje.ja mechanikiem nie jestem ale tak bym zrobił .jezeli rano bedzie dobrze to wiesz zeby ci alternator wymienili.bo jak znam zycie to powie mechanior ze wymienil ci kupe czesci i nie zle zaplacisz[chyba ze znajomy]mysle ze takie rozwiazanie bedzie najlepsze a jak zrobisz to twoja sprawa
a mechanior zaufany i znajomy nie pierwszy leprzy wiec mam do niego zaufanie
EDIT prostownik skombinowany na szybciocha zobaczymy co jutro bedzie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2007, 21:30 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
tos mi juz wszystko rozjasnil dzieki wielkie wlasnie go podpiolem i w skali 0-22 jest na 4 wiec slabooooo niech sie laduje nocke zobcze co i jak z tymRAFAL pisze:naprawde trudno mi okreslic,moge ci tylko wytłumaczyc na moim przykładzie jak ja mialem. jak masz malo prad to pewnie nie ma sily jechac jak dasz wiecej gaz to strzela i prycha[o boze ja sobie to przypomnę]
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
musi byc dobrze dzieki za pomoc masz wirtualne bro :mrgreen:RAFAL pisze:bedzie dobrze przecież to AUDI :mrgreen: [/b]
[ Dodano: 2007-04-18, 20:35 ]
Niestety naladowalem aku ale nic nie pomoglo od poczatko obroty byly slabe i szarpalo samochodem jak glupim wiec dzisaj elektryk sprawdzal pokolei caly dzien elementy i tak: wyregulowal obroty teraz sa w miare normalne, jakas plytka (ukl el za to odpowiedzialny byl zasyfiony) z tym ze dalej wystepuje szarpanie juz podobno delikatniejsze ale wystepuje przy pomiarach wychodzily mu bledy przepustnicy?? co to moze oznaczac?? ze czujnik polozenia przpeupustnicy jest do wymiany?? czy jak?? (jezeli ktos wie ile to ustrojstwo kosztuje) to niech napisze
BTW ten regulator to wystarczy ze wykrece stary i wkrece nowy czy potrzeba jakiegos lutowania i innych zabiegow?? dzieki za pomoc :mrgreen:
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
osobiscie wola bym sam czyjnik bo system wtryskujacy kupywalem niedawno nowy pozatym watpie zeby sam czyjnik byl drozszy niz 150zlczarekj pisze:Ten potencjometr da się wymienić. Najlepiej z całym zespołem przepustnicy. Jest tego pełno na allegro. Cały używany monowtrysk można "wyszarpać" juz od 150 PLN.