Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 2.0 ABK]- jak spr. ładowanie akumulatora

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[Audi 80 2.0 ABK]- jak spr. ładowanie akumulatora

Post autor: rafio83 » 20 wrz 2008, 11:02

Witam

Czy ktos wie jak najlepiej w domowych warunkach za pomocą miernika sprawdzić ładowanie akumulatora ????

Proszę o pomoc :-)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2008, 11:45 przez rafio83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 20 wrz 2008, 11:47

Normalnie podłączasz miernik pod klemy zapalasz silnik i sprawdzasz jakie napiecie pokazuje na włączonych światłach powinno być o ile dobrze pamietam ok 13.8 V.


A tak na marginesie to nazywaj poprawnie tematy i używaj "ogonków".

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 20 wrz 2008, 12:15

Jescze jedno pytanko- ta wartość 13,8V ma byc tylko na zapalonych światłach, czy włączyć wszystkie el. rzeczy????

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 20 wrz 2008, 12:20

Sucha raczej na wszystkich włączonych odbiornikach nie jeździsz. Możesz powłączać jeszcze jakieś odbiorniki ale napięcie nie powinno spaść niżej niż te 13.7V .
Bynajmniej tak mi się wydaje. Poczekaj może ktoś bardziej pewniejszy siebie się odezwie.

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 20 wrz 2008, 12:30

Jeżeli mozesz to zajżyj jeszcze na wczorajszy temat zatytuowany:
Problem ze stacyjką -nie odpala i ostatni post.

Może bedziesz mógł mi pomóc....

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 20 wrz 2008, 21:27

Genralnie jak masz w pełni sprawny alternator i dory regulator napiecia to ile bys nie właczył odbiorników pradu (orginalne te co sa na wyposazeniu auta - nie mylić z Car audi o mocy 2 tys Watt) to powinno napiecie byc cały czas w okolicy 14V.

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 21 wrz 2008, 13:01

Witam.

Panowie czy ktoś próbował wymieniać szczotki w regulatorze napięcia???
Bo nie wie czy warto sie z tym bawić...???? :-/ :-/ :-/ :-/

Awatar użytkownika
el_scorpion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk

Post autor: el_scorpion » 21 wrz 2008, 13:22

Wymienia się całość czyli regulator i szczotki (jedna część). Jak nie masz ładowania dobrego to raczej warto. Możesz sprawdzić szczotki węglowe, dobre powinny mieć więcej niż 5mm.
Jak będziesz kupował to sprawdź ceny w kilku sklepach. Mi udało się oszczędzić 50 zł przechodząc do sklepu po drugiej stronie ulicy na regulatorze hans pries.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl