[ABT+LPG] Kiedy akumulator do wymiany?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
sorki jeśli ooooF top ale bez obsługowy to częściej jest chwyt marketingowy niż prawda bo piszą ze bez obsługowy bo zużywa jakąś nikłą ilość wody podczas pracy(było to ładnie wytłumaczone na akumulator.pl) ale zużywa wode
radziobiker podjedź do serwisu akku czy punktu sprzedaży akku dasz gościowi piątaka i ci sprawdzi gęstość elektrolitu i ci powie dokładnie z tym akku
ale ja też takie coś przerabiałem ładowałem całą noc po odstawieniu na 5 h i tak spadało napięcie do 10 z hakiem i nie miał ochoty kręcić rozrusznikiem, niestety musiałem kupić nową bateryjkę
radziobiker podjedź do serwisu akku czy punktu sprzedaży akku dasz gościowi piątaka i ci sprawdzi gęstość elektrolitu i ci powie dokładnie z tym akku
ale ja też takie coś przerabiałem ładowałem całą noc po odstawieniu na 5 h i tak spadało napięcie do 10 z hakiem i nie miał ochoty kręcić rozrusznikiem, niestety musiałem kupić nową bateryjkę
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Też myślę, że bez wymiany na nowy się nie obejdzie. Jeszcze jedno. Taki aku będzie ok. http://moto.allegro.pl/akumulator-centr ... 25099.html ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Może coś sprytnie kradnie prąd i w momencie kiedy sprawdzasz pobór wychodzi OK a później się załącza i zżera. Jak miałeś akumulator w dobrej kondycji to nie było z tym problemu. Najlepiej odłączyć akumulator na noc i rano zobaczyć jakie będzie napięcie.
Zauważyłem że z czasem akumulator traci pojemność ale zazwyczaj ma prąd na strzał rozrusznika do odpalenie (oczywiście silnik musi palić od "szczała"). I jeśli często się jeździ i nie zużywa zbytnio prądu na postoju to niema problemów z odpalaniem. Jeśli rzadko się jeździ i/lub coś kradnie prąd albo zostawi się samochód na postojówkach to już problem.
Zauważyłem że z czasem akumulator traci pojemność ale zazwyczaj ma prąd na strzał rozrusznika do odpalenie (oczywiście silnik musi palić od "szczała"). I jeśli często się jeździ i nie zużywa zbytnio prądu na postoju to niema problemów z odpalaniem. Jeśli rzadko się jeździ i/lub coś kradnie prąd albo zostawi się samochód na postojówkach to już problem.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu