[B4 1.9 1Z] Klepanie na wolnych obrotach czy to koło alterna
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
Nie Pasek wymieniłem raz bo mi świszczał, drugi raz jak świszczał to zaś rolka napinająca była do wyrzucenia. A od kiedy mi tak robi to nie jestem w stanie powiedzieć, czy po wymianie tego napinacza czy po wymianie rozrzadu, bo zacząłem zwracać na to uwagę jak jeździłem z otwartą szybą bo się ciepło zrobiło i wszystko wtedy było słychać
Załączam teraz dwa filmiki na dogrzanym.
- na tym od 33 sekundy najdokładniej słychać ponieważ przyłożyłem telefon między turbem a alternatorem to klepanie/stukanie/ hgw co o co mi chodziło, od początku do trzaśnięcia drzwiami jest na włączonych światłach.
Załączam teraz dwa filmiki na dogrzanym.
- na tym od 33 sekundy najdokładniej słychać ponieważ przyłożyłem telefon między turbem a alternatorem to klepanie/stukanie/ hgw co o co mi chodziło, od początku do trzaśnięcia drzwiami jest na włączonych światłach.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
Tzn, wymieniana była rolka, bo łożysko się w niej wykruszyło. Raczej dobrą średnicę mi dali w sklepie, bo patrzyłem, pasek też powinien być dobry bo po wybitych na starym numerach go dobrałem. Najwyżej powiem koledze w najbliższym czasie, żeby rzucił okiem na napinacz a jak nie to spróbuję z tym sprzęgiełkiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Chyba nie właśnie ale jutro podam numery z klimą.hudy pisze:1180 z klimą
Za długi to jeszcze może by nic nie byłoby ale krótszy to jest problem co sam widziałem i słyszałem zbyt napięty i zbyt sztywny (taka sama sytuacja jak z paskiem rozrządu zbyt mocno napięty będzie hałasował)hudy pisze:W sumie po to jest napinacz by go napiąć jak jest lekko za długi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Pasek alternatora ma mieć długość 890mm wersja bez klimy i 1175mm wersja z klimą. Jeśli to pasek hałasuje to ja stawiam raczej na napinacz. Może nie pracuje w całym zakresie i nie napina porządnie paska.
Co da paska pompy wspomagania to sprawdź jego napięcie na najdłuższym odcinku który jest pod spodem miedzy kołem pompy wspomagania a kołem na wale. Niektórzy sprawdzają ile się ugina itd ja zawsze stosuję taki sposób że jak złapiesz pasek i spróbujesz go obrócić to ma sie skręcić max 90 stopni i wtedy podobno jest dobrze napięty.
Co da paska pompy wspomagania to sprawdź jego napięcie na najdłuższym odcinku który jest pod spodem miedzy kołem pompy wspomagania a kołem na wale. Niektórzy sprawdzają ile się ugina itd ja zawsze stosuję taki sposób że jak złapiesz pasek i spróbujesz go obrócić to ma sie skręcić max 90 stopni i wtedy podobno jest dobrze napięty.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 22:52
- Lokalizacja: Jarosław
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Mnie uczono ze ugina 2cmm.hudy pisze: Niektórzy sprawdzają ile się ugina itd ja zawsze stosuję taki sposób że jak złapiesz pasek i spróbujesz go obrócić to ma sie skręcić max 90
No właśnie sprawdziłem powinien iść 1180 jak klima a sprzedali mu 1173 i były cyrki, po zmianie na nowy 1180 problem ustąpił.hudy pisze:1175mm wersja z klimą