Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] moduł zaplonowy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

[AAH] moduł zaplonowy

Post autor: rekrut76 » 21 lis 2013, 14:44

Witam walczę dziś z układem zapłonowym bo mam strasznie mizerną iskrę przemierzyłem cewki na wtórnym obwodzie jest ok chciałem przemierzyć na pierwotnym i według ksiażki przy module zapłonowym ma być jakaś biała wtyczka 5 pinowa a u mnie jest jakas brazowa i 4 pinowa
zdjęcie > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f5 ... 7ee1b.html
gdzie te białe wtyczki ??

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 lis 2013, 15:06

U mnie też są brązowe. Moduł ma numer 4A0 905 351.

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 21 lis 2013, 15:49

no ale mam tylko 4 piny a w książce opisują 5 pinowa wtyczke

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 lis 2013, 15:57

Książka książką a prawda jest taka, że masz 4 więc w czym problem? ETKA też podaje 4. Nie szukaj problemu na siłę. Podmień moduł na inny o tych numerach i wtedy sprawdź iskrę - druga sprawa, czy sprawdzałeś masę na budzie i aku? Możesz mieć przebicie i iskra jest słaba ze względu na słabą masę.

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 21 lis 2013, 16:35

No ale jak sprawdzic ta mase bo wpinalem taka lampke kontrolna miedzy + na aku i dotykal w ruzne miejsca i swiecilo

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 lis 2013, 16:38

Świecić będzie pytanie tylko czy będzie odpowiednie napięcie.

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 21 lis 2013, 16:53

Czyli zmierzyć miernikiem tak

[ Dodano: 2013-11-21, 16:54 ]
Jest jakis dopuszxzlny spadek napiecia

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 21 lis 2013, 16:56

Ogólnie prad w aucie nie powinien spaść poniżej 12V na wyłączonym silniku. Nie mniej jednak posprawdzaj organoleptycznie punkty mocowania masy do budy, do aku, do alternatora i rozrusznika oraz przy skrzynce bezpieczników. Badanie miernikiem i probówką dopiero po wyeliminowaniu mechanicznych usterek.

rekrut76
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 28 wrz 2013, 07:13
Lokalizacja: Katowice

Post autor: rekrut76 » 21 lis 2013, 17:30

Ok dzięki jutro spróbuję bo dzis juz ciemno

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl