Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 abk] opadajace ladowanie aku na wewnetrznym zegarze

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 22 cze 2013, 16:49

Kelis.Zx145 pisze:spada mi wskazówka na około 13V, minimalnie zauważyłem coś około 12.5-13 V. To normalne?
trudno powiedziec umnie tez jest cos takiego ale bardzo rzadko, a tak pozatym caly czas niecale 14V, dziala wiec nie tykam

prawdopodobnie regulator gdy juz czuje ze nie potrzebuje az tak duzego pradu wytwarzac na podladowanie akumulatora, tak jakby zmniejsza swoja moc, i stad pewnie te nizsze napiecie po dluzszym czasie jazdy, cos w ten desen

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 23 cze 2013, 12:52

no właśnie też sobie tak to tłumaczę i mam nadzieję, że to norma i wszystko dalej będzie działało dobrze ;-)

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 30 cze 2013, 01:13

wkoncu dostałem auto do garazu,
rozkrecilem konsole z dodatkowymi zegarami,
wpielem sie miernikiem we wtyczke (kabel kolor niebiesko-czarny"plus" i brazowy 'minus'),
po odpaleniu pokazuje 13,87
jak wlacze nawiew na maxa spada do 13,51
a jak załącze światła spada na 13,16

ruszałem wtyczką i wiązku ta ktora jest na wierzchu i nic, zadnych zmian,

mmh, jutro sprawdze jeszcze ten bezpiecznik,
no i niewiem czy inwestowac w nową kostke stacyjki,
czy odpuscic temat?
bo co by tu jeszcze sprawdzi?

dodam ze , u znajomego, po wlaczeniu pokazuje okolo 14, czyli tak jak u mnie, ale jak wlaczy swiatla i nawiew to wskazowka lekko spada, u mnie spada o wiele wiecej,
mnie to troche razi, glupio tak wyglada:)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 cze 2013, 09:27

U mnie też spada czasami drastycznie do 12,5 ale ja wiem że u mnie to wina kostka stacyjki. Kupowanie podróbki w tym celu mija się z celem (przerabiałem to). Najlepsze rozwiązanie u mnie było poprawić styki w kostce stacyjki oryginalnej (rozebrać przeczyścić nasmarować odpowiednim preparatem).

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 30 cze 2013, 19:01

a szczotki i regulator jak ? może też pasek. Ogólnie włączając urządzenia to wartoś spada ( w tdi na vagu widać jak dawka się podnosi na skutek oporu alternatora po włączeniu czegoś ) Ważne żeby nie spadało za mocno normalnie jest ( w zależności od regulatora ) jakieś 13,4 v a w krytycznym wypadku 12,9v , ale to trzeba mieć naprawdę dużo urządzeń włączonych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl