może już aku nie być do uratowania...Pytol pisze:W 3 celach stan elektrolitu był fatalny
prawidłowo, ma się mieścić w przedziale od 13,9V do 14,5VPytol pisze:gdy auto jest uruchomione to miernik wskazuje 14,2V
Kolega pobór prądu podaje? a podświetlenie w środku zgasło przy dokonywaniu pomiaru?Pytol pisze:to 0,09A
który bezpiecznik kolega wyjął?Pytol pisze:po wyjęciu bezpiecznika
chyba na pewno, 3 dni postoju i aku sie poddaje... :evil:Pytol pisze:to 0,23A (chyba za dużo).
ładowanie kolega ma dobre, tylko pobór prądu jest zbyt wielki, ma być 0,025A nie wiecej :!: (nie licze alarmu)Pytol pisze:W związku z tym czy napisane prze zemnie wyniki są poprawne, jeżeli nie to co może być przyczyną odchyleń?
Ja też miałem podobny problem, prąd zżerało mi radio oraz pomka ( radio podpiete pod stacyjke teraz a pomka wymieniona na inną). Jest mały problem z pompką ale to nie tyczy sie tematu ale problem poboru mam z głowy.
Tylko ładowanie na początku miałem bardzo ładne (po wielu próbach), jednak na dzień dzisiejszy zbliża mi sie do minimalnej wartości i problem chyba powróci... wczorajszy pomiar wyniósł 14,0 V, na światłach 13,9V :cry: