[B4 1Z] plus po włączeniu silnika
[B4 1Z] plus po włączeniu silnika
Witam
Panowie, potrzebuję pomocy - gdzie mogę znaleźć w komorze silnika przewód na którym pojawia się +12V po włączeniu silnika?? poszukuję tego przewodu żeby wpiąć się w niego podłączając światłą dzienne które mają włączyć sie automatycznie po włączeniu silnika.
Panowie, potrzebuję pomocy - gdzie mogę znaleźć w komorze silnika przewód na którym pojawia się +12V po włączeniu silnika?? poszukuję tego przewodu żeby wpiąć się w niego podłączając światłą dzienne które mają włączyć sie automatycznie po włączeniu silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie jest tak prosto bo kabel którym "idzie ładowanie" akumulatora jest do niego podpięty i cały czas jest na nim plus.kojak85 pisze:Mnie się wydaje, że coś takiego jest i ma związek z alternatorem. Który przewód to Ci nie powiem, ale przecież alternator działa dopiero jak silnik chodzi. Tą drogą na pewno da się coś wykombinować - wpiąć się w obwód ładowania.
Może wziąć zasilanie dla przekaźnika świateł do jazdy dziennej z zasilania N75 czy zasilania zaworu sterującego EGR. Na nich pojawia się plus w momencie włączenia zapłonu, tylko tam nie podłączy się bezpośrednio świateł bo bezpiecznik i kable mogą tego nie wytrzymać.
Bo więcej w dieslu nie przychodzi mi do głowy gdzie może być plus po zapłonie.
Zobacz czy nie pojawia się na opornicy wentylatorów (taka płytka z trzema śrubami po prawej stronie komory silnika) ale chyba tam plus jest cały czas.
Nad podłączeniem pod wentylatory właśnie sam się zastanawiałem, ale nie sprawdziłem jeszcze miernikiem, a co do N75 to piszesz ze może byc za duże obciażenie, ale swiatła biorą 6Watt wiec nie jest to jakieś duże obciążenie...??aldi pisze:Nie jest tak prosto bo kabel którym "idzie ładowanie" akumulatora jest do niego podpięty i cały czas jest na nim plus.kojak85 pisze:Mnie się wydaje, że coś takiego jest i ma związek z alternatorem. Który przewód to Ci nie powiem, ale przecież alternator działa dopiero jak silnik chodzi. Tą drogą na pewno da się coś wykombinować - wpiąć się w obwód ładowania.
Może wziąć zasilanie dla przekaźnika świateł do jazdy dziennej z zasilania N75 czy zasilania zaworu sterującego EGR. Na nich pojawia się plus w momencie włączenia zapłonu, tylko tam nie podłączy się bezpośrednio świateł bo bezpiecznik i kable mogą tego nie wytrzymać.
Bo więcej w dieslu nie przychodzi mi do głowy gdzie może być plus po zapłonie.
Zobacz czy nie pojawia się na opornicy wentylatorów (taka płytka z trzema śrubami po prawej stronie komory silnika) ale chyba tam plus jest cały czas.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków