Witam, to moj debiut tutaj. Mam problem, którego nie potrafie rozwiązać. Sugerowałem sie informacjami zdobytymi na różnych forach, ale problem nie ustępuje. Objawy są takie że po rozgrzaniu silnika (jazda miejska) wyłączeniu go, i po krotkim czasie włączeniu zaczynają sie problemy. Na biegu jałowym silnik nie równo pracuje, przyspieszając też, szarpie, przerywa. Wyczuwalny jest zapach spalin, pojawia sie suchy osad na końcówce rury. Czasami objawy ustępują jak przejade sie gdzieś szybciej: jakaś traska, wskażówka temperatury opadnie. Lecz nie zawsze to skutkuje. Oto co do tej pory wymieniłem:
Świece, przewody, palec rozdzielacza, czujnik temp (niebieski), szary też, pompka paliwa,
Sprawdzone przez mechanika
silniczek krokowy, sonda lambda, po diagnozie komputerowej: G28 który znikał po włączeniu silnika
Dodam że problemu nie ma do momentu jak nie wyłącze silnika. Moge jeździć, stać przez długi czas i nic niepokojącego sie nie dzieje. Na chwile obecna tyle informacji potrafie sobie przypomniec. Koledzy prosił bym o wskazówki gdzie dalej szukać przyczyny bo jak do tej pory po wymianie ww elementow żadnej różnicy. Silnik nie bierze oleju, wszystkie płyny trzyma ok
[2.0 ABK] po ponownym uruchomieniu szarpanie, zapach spalin
[2.0 ABK] po ponownym uruchomieniu szarpanie, zapach spalin
Ostatnio zmieniony 06 sie 2013, 08:09 przez b0ukasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu