[B4 2,0 ABK]problem po przełożeniu automatu na manual
[B4 2,0 ABK]problem po przełożeniu automatu na manual
witam.jestem posiadaczem b4 z silnikiem abk.własnie wymieniłem skrzynie automtyczna na manulna i pojawił sie problem z odpalenie ,a mianowicie w automacie trzeba przełączyc na "p" zeby odpalic a w manualu nie wiem jak ominąc te zabezpieczenie.prosze o rade czy musze ciągnąc drugi przewod od stacyjki do rozrusznika, bo na krótko odpala silnik,czy trzeba mostkowac jakies przewody,jesli tak to które?????
Przełącznik "p" to nic innego jak styk który przekazuje napięcie innemu przekażnikowi. Ominąć można tak że trzeba znależć na kostce w starej skrzyni połączenie między stykami , gdy jest p i tylko wtedy. Potem w kosce w aucie połączyć te dwa kontakty.
Jeśli nie będziesz mógł znależć to sprawdz czy któryś z pinów w kostce skrzyni nie ma połączenia z masą. A naj lepszym urządzeniem do tego jest miernik uniwersalny z piszczkiem na zwarciu.
Jeśli nie będziesz mógł znależć to sprawdz czy któryś z pinów w kostce skrzyni nie ma połączenia z masą. A naj lepszym urządzeniem do tego jest miernik uniwersalny z piszczkiem na zwarciu.