Panowie witam;)
Mam wiele problemów z moją Audi 1.8e na K-Jetronic. Kupiłem go palącego tylko na gazie. Przełącznik od gazu nie przełączał na benzyne. Na gazie chodził ładnie. Doszedlem do tego ze wyjety byl bezpiecznik od pompy paliwa i dlatego nie chodzil na benzynie po przelaczeniu - byl on wyjety poniewaz gdy sie przelaczylo na gaz - auto chodzilo na gazie i benzynie naraz:). Pojechalem do elektryka wstawil jakis dodatkowy przekaznik i bylo ok. Ok bylo przez dwa dni bo przestal za to chodzic na gazie. Nie przelaczal na gaz i nei bylo slychac tego pstrykniecia od gazu. Postanowilem zrobic to sam i udalo sie. Wywalilem caly przelacznik gaz/benzyna i wstawilem przelacznik (po srodku zasilanie po lewej pompa paliwa po prawej przekaznik od gazu) no i dziala jest ok. Ale moje pytanie brzmi czy to tak moze byc bo DO oryginalnego przelacznika gaz/benzyna idzie okolo 6 przewodow a tu mam tylko 3;). Kolejny moj problem to, to ze jazda na benzynie przysparza wiele problemow. Odpala ładnie ale gdy sie lekko doda gazu to silnik sie jakby dusi i gasnie. Jezeli wcisnie sie pedal mocno to jest ok ale czasem gasnie jak spada do obrotow biegu jalowego. Beznyna i gaz byla regulowana na analizatorze spalil wiec to nie jest wina regulacji. Wiem ze jest uszkodzona sonda lambda, ale czy to aby napewno jej wina ze tak sie dzieje?? Mam jeszcze jeden problem niezwiazany z elektryka - otoz mam luz na kole pasowym od pompy wody i jak silnik sie rozgrzeje to na wolnych obrotach slychac taki dziwny dzwiek jak by ocieral metal o metal (kolko troche lata na wolnych obrotach a na wiekszych sie uspokaja) PROSZE O POMOC!!
[ Dodano: 2009-03-14, 11:57 ]
instalacja gazowa jest 1 generacji, reduktor LANDI, mam jeszcze jedno pytanie - mam jakis dziwne cos elektroniczne pod maska (napewno jest to nie oryginalne) myslalem ze to regulator obrotow od gazu, ale gdy sie to odlaczy na gazie to nie ma zadnej reakcji, ale gdy sie odlaczy na benzynie to obroty spadaja do okolo 400.