Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 6A] regulacja założonego digifanta

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Risen1543
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 01 lut 2019, 17:31
Imię: Kamil
Lokalizacja: Lublin

[B3 2.0 6A] regulacja założonego digifanta

Post autor: Risen1543 » 25 sie 2019, 20:15

Jak w temacie, jestem z Lublina i mam audi 80 b3 16v oska na digifancie z VW corrado. Szukam osoby która ogarnia temat i pomogła mi w ogarnięciu tego.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2019, 18:44 przez Risen1543, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sie 2019, 09:43

Risen1543, napisz dokładnie co chcesz tam ogarnąć. Chodzi o diagnostykę czy założenie czy co bo nie kumam tak do końca.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Risen1543
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 01 lut 2019, 17:31
Imię: Kamil
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Risen1543 » 26 sie 2019, 13:39

Kupiłem już auto z digifantem juz założonym, auto jeździ nawet spoko, z tym że na zimnym silniku auto nie trzyma niskich obrotów. Silnik krokowy powietrza wariuje, po podłączeniu go obroty na biegu jałowym rosną do 3tys więc jeżdżę na srubie od gazu :-/ już różnie sobie myślałem, kupiłem nawet drugiego krokowca ale efekt ten sam. Obecnie myślę że może być to wina copota z g60, który jest wstawiony w rurę od filtra powietrza, ale ja na tym aż tak się nie znam i nie mam sprzętu aby stwierdzić czy mam rację czy to coś innego. Dlatego szukam osoby która by zobaczyła konkretnie co i jak tam jest zrobione, co ewentualnie jest do wymiany czy naprawy i ogólnie coś na temat tego powiedziała. Czyli dokładniej taka diagnostyka tego co tam juz jest ;-)

Mam nadzieję że znajdzie się ktoś ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sie 2019, 13:47

Risen1543, masz gaz na śrubę? Dobrze rozumiem?

Jeśli chodzi o diagnostykę możesz d o mnie wpaść jeśli nie za daleko dla ciebie. Może coś znajdziemy. Był też Gość w samym lu ale nie pamiętam teraz nicku z forum, jak se przypomnę podeśle.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Risen1543
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 01 lut 2019, 17:31
Imię: Kamil
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Risen1543 » 26 sie 2019, 16:01

Nie, źle zrozumiałeś, albo ja niejasno napisałem XD zamiast zaworu krokowego powietrza wstawiłem śrubę od gazu, śruba od gazu ustawiona jest aby na rozgrzanym silniku auuto trzymało koło 1000 obrotów, bo na krokowym trzyma 3000 ;-) na krokowym auto dostaje za dużo powietrza na wolnych obrotach więc wstawiłem śrubę od gazu którą manualnie ustawiłem dawkę powietrza.
Jak byś mógł to daj mi adres do Ciebie i jakiś kontakt to bym podjechał w wolnym czasie ;-) i powiedz oczywiście orientacyjnie, ile taka diagnostyka by mnie wyniosła u Ciebie ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga