Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 21 mar 2016, 07:31

może posprawdzaj masy i kabelki czy nie przekorodowały ....

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 mar 2016, 07:35

hmm, tak jeszcze myślę że może to być wina aku który jest w kiepskim stanie i pobiera duży prąd a nie wytrzymuje tego alternator - ale to tyko teoria i nie wiem czy słuszna.

waldi1233
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 19 gru 2015, 08:42
Lokalizacja: Kruszwica

Post autor: waldi1233 » 21 mar 2016, 17:31

Jeśli masz dostęp do miernika, to sprawdź napięcie na klemach na pracującym silniku, oraz odłącz np na noc akumulator i porównaj napięcie na nim wieczorem i rano, może to już trochę rozjaśnić sytuację.

Pietraso
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 cze 2015, 12:56

Post autor: Pietraso » 21 mar 2016, 19:29

No ale wtedy by było jakiekolwiek ładowanie jeśli aku byłby słaby mógłby nawet nie być sprawny aku i na odpalonym silniku powinno go ładować a tu wskazówka od ładowania spadła i juz nie reaguje.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 mar 2016, 07:50

Pietraso pisze:No ale wtedy by było jakiekolwiek ładowanie jeśli aku byłby słaby mógłby nawet nie być sprawny aku i na odpalonym silniku powinno go ładować a tu wskazówka od ładowania spadła i juz nie reaguje.
:shock: stosuj znaki interpunkcyjne bo bo tego nie idzie zrozumieć
Przestało ładować bo pewnie spalił się mostek w altku, pytanie tylko dlaczego - może jakieś zwarcie w instalacji <nie wiem>
Rozumiem że ty mówiąc że nie masz ładowania sugerujesz się wskaźnikiem na dodatkowych zegarach, tak?

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 09 kwie 2016, 17:58

A żarówka se nie przepaliła od akumulatora w licznikach? Pali sie po przekręceniu kluczyka w zapłon ? Jeżeli nie to jest spalona i nie masz wzbudzenia więc nie będzie ładowania. :-P

Norbertquattro8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 maja 2016, 21:56

[B4 2.8 AAH] Prawidłowe napięcie ładowania

Post autor: Norbertquattro8 » 16 maja 2016, 20:39

Witam. Szukałem odpowiedzi na forum ale jej nie znalazłem, jeśli jest już taki temat proszę o link.
Mianowicie na wolnych obrotach ładowanie akumulatora (88Ah 800A) waha się między 14,5 ~14,55V przy włączonych wszystkich odbiornikach prądu. Chciałem się dowiedzieć czy jest to prawidłowe ładowanie czy za wysokie. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3794
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 16 maja 2016, 21:10

normalne, ładowanie 14.4 to optimum.

Czasem jak pada regulator to wraz ze wzrostem obrotów ładowanie wzrasta nawet do 18v i wyżej, sprawdź czy tak się nie dzieje czasem.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 maja 2016, 12:39

Odświeże temaciora, bo dzieje mi się takie coś jak stane sobie gdzieś czasami na poboczu na włączonych światłach radyjku itp i włącze awaryjne to mi tak faluje obrotami silnik ale tak minimalnie i wyczuwalne jest na budzie bo tak kołysze wtedy jak awaryjne migają, wyłaczam awaryjne i jest spokój, czy to może być objaw regulatora?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2016, 15:15

MarcinexB4 pisze:czy to może być objaw regulatora?
powiem szczerze że nie wiem ale wystarczy wówczas podłączyć multimetr i będziesz wiedział czy ładuje odpowiednio.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2016, 15:39

Raczej akumulatora wina.

Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

[B4 1.9 1Z] brak ładowania...

Post autor: Konro12 » 27 maja 2016, 19:16

witajcie klubowicze! mam znowu ten sam problem z moim audi... mianowicie chodzi o to że po raz kolejny nie mam ładowania, wymieniłem regulator napięcia i pojeździłem miesiąc lecz znowu mi się pali kontrolka ładowania. nie mam już pomysłów co to może być, pomożecie? chciałem dodać że raz zapali się raz nie, po przejechaniu 10km się zapali i na jakieś 10 min jest dobrze potem znowu to samo jest
Ostatnio zmieniony 27 maja 2016, 19:35 przez Konro12, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2016, 19:37

Konro12, po 1 jakiej firmy ten regulator ? bo jak jakiś tanie zamiennik to jest szansa że padł już.
po 2 jak go wymieniałeś to sprawdziłeś we jakim stanie są pierścienie ślizgowe?

Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Konro12 » 27 maja 2016, 19:43

magnet marelli, montował mi to mój znajomy który się tam ogarnia na tym. oczywiście nie wiem czy jest jakaś różnica między 90 a 120? wcześniejszym bezpiecznik walnął a w tym nie wiem bo nawet nie dojechałem do znajomego, auto stoi koło bloku i nie mam możliwości zdemontować alternatora

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2016, 19:46

Konro12 pisze:auto stoi koło bloku i nie mam możliwości zdemontować alternatora
nie trzeba go demontować wystarczy wyjąć regulator i będzie widać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga