[1.9TDI] świece żarowe
[1.9TDI] świece żarowe
Witam mam problem przy mrozach do -5 audi pali tak średnio przy większych mrozach dłużej męczy akumulator. Podjąłem decyzje iż wymienie świece żarowe chciałem spytać o opinie jakie najlepiej kupić i czy te są dobre???? http://moto.allegro.pl/swiece-zarowe-be ... 74002.html
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
sam takie mam od roku, i przy obecnych mrozach pala jak sie patrzy
jesli juz sie decydujesz na wymiane, to bedziesz potrzebowal dlugiej nasadki 10tki i troche cierpliwosci na swiecach sa takie jakby fajki gumowe uwazaj aby ich bardzo nie porwac przy wyciaganiu, chwyc je jak najnizej i powoli do gory, przed samym wykreceniem podmuchaj sprezonym powietrzem czy czym innym wokolo odkrecanej aktualnie swiecy, aby gdy bedzie komora spalania otwarta jakis piasek nie wpadl do srodka
jest taka mozliwosc ze swiece juz ktos ci zmienil, i wymiana nic ci nie pomoze, wiec moze wpierw powinienes je sprawdzic czy dzialaja, kada swieca pobiera prad okolo 10-12A, bo to ze sygnalizuje ci lampka ich zalczenia nie znaczy ze dzialaja,
najprostrze ich sprawdzenie czy w momencie przekrecenia kluczyka spadnie ci napiecie do okolo 10V, taki pomiar zrob po dlugim staniu na mrozie, woltomierz juz wczesniej podlacz do aku i obserwuj co sie bedzie dzialo jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon
jesli juz sie decydujesz na wymiane, to bedziesz potrzebowal dlugiej nasadki 10tki i troche cierpliwosci na swiecach sa takie jakby fajki gumowe uwazaj aby ich bardzo nie porwac przy wyciaganiu, chwyc je jak najnizej i powoli do gory, przed samym wykreceniem podmuchaj sprezonym powietrzem czy czym innym wokolo odkrecanej aktualnie swiecy, aby gdy bedzie komora spalania otwarta jakis piasek nie wpadl do srodka
jest taka mozliwosc ze swiece juz ktos ci zmienil, i wymiana nic ci nie pomoze, wiec moze wpierw powinienes je sprawdzic czy dzialaja, kada swieca pobiera prad okolo 10-12A, bo to ze sygnalizuje ci lampka ich zalczenia nie znaczy ze dzialaja,
najprostrze ich sprawdzenie czy w momencie przekrecenia kluczyka spadnie ci napiecie do okolo 10V, taki pomiar zrob po dlugim staniu na mrozie, woltomierz juz wczesniej podlacz do aku i obserwuj co sie bedzie dzialo jak przekrecisz kluczyk w pozycje zaplon