Witam.
Dużo szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie wiec pisze, otóż mam problem z silniczkiem krokowym a konkretnie z instalacja elektryczna ktora do niego dochodzi. Problem polega na tym że silniczek sie nie wysuwa a jest to spowodowane brakiem impulsu na przewodach. Dodam ze silniczek sprawdzalem w drugim Audi i jest sprawny, z tego co udalo mi sie zauważyć to w sprawnej instalacji na kabelku koloru brazowo-żóltym przy wtyczce od silniczka i na kabelku brązowo-niebieskim przy tym czujniku temperatury (niebieskim) jest przejscie w mojej instalacji go nie ma ;/ Prosil bym o podeslanie jakiegoś schematu gdzie te kabelki moga sie ewentualnie laczyc i dokad prowadza chyba ze ktos juz mial podobny problem i wiem jak go rozwiazac bez ciecia instalacji.
Autka na których sprawdzalem to dwie 80 1.8S PM
EDIT:
Teraz doszedłem że pod odpięciu komputera i podłączeniu na nowo silniczek po  przekręceniu zapłonu się wysuwa ale tylko raz później można już kręcić i stoi w miejscu  ;/ Czy to wina komputera czy może jakiś przekaźnik jest za to odpowiedzialny dodam ze bezpiecznik nr.12 jest ok i na 100% mam padnięty czujnik temperatury ten na 3 bolce.
			
			
									
									
						[B3 1.8S PM] Wiązka elektryczna do silniczka krokowego
Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
	
	
			
				Przejdź do
				
			
		
			
			
	
	- Audi 80/90 - Forum podstawowe
 - ↳ Przedstaw się nam
 - ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
 - ↳ Dział Forum Audi 80
 - ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
 - ↳ Polecam/Odradzam
 - ↳ Polecam lub nie Klubowicza
 - ↳ Polecam lub nie spoza forum
 - ↳ Na każdy temat
 - ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
 - ↳ Klub Audi 80
 - ↳ dolnośląskie
 - ↳ Kujawsko-Pomorskie
 - ↳ Lubuskie
 - ↳ Małopolskie
 - ↳ Lubelskie
 - ↳ Mazowieckie
 - ↳ Łódzkie
 - ↳ Opolskie
 - ↳ Podlaskie
 - ↳ Śląskie
 - ↳ Podkarpackie
 - ↳ Pomorskie
 - ↳ Świętokrzyskie
 - ↳ Warmińsko-Mazurskie
 - ↳ Wielkopolskie
 - ↳ Zachodniopomorskie
 - ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
 - ↳ Gadżety
 - ↳ Społeczność sympatyków. Stara nasza historia.
 - Audi 80/90 - Forum Techniczne
 - ↳ Silniki benzynowe i LPG.
 - ↳ Silniki czterocylindrowe
 - ↳ Silniki pięciocylindrowe.
 - ↳ Silniki V6
 - ↳ Zasilanie LPG
 - ↳ Inne.
 - ↳ Silniki wysokoprężne
 - ↳ Silniki TD
 - ↳ Silniki TDi
 - ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
 - ↳ Turbiny i układ dolotowy
 - ↳ Inne.
 - ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
 - ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
 - ↳ Półosie i przeguby
 - ↳ Inne.
 - ↳ Zawieszenie
 - ↳ Amortyzatory i sprężyny
 - ↳ Koła i felgi
 - ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
 - ↳ Zawieszenie tylne
 - ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
 - ↳ Wahacze, zwrotnice
 - ↳ Inne.
 - ↳ Elektryka i elektromechanika
 - ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
 - ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
 - ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
 - ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
 - ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
 - ↳ Komora silnika
 - ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
 - ↳ Inne.
 - ↳ Nadwozie i wnętrze
 - ↳ Elementy karoserii
 - ↳ Wnętrze i tapicerka
 - ↳ Inne.
 - ↳ Inne
 - ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
 - Firm / usług / reklamy
 - ↳ Promocje, reklamy firm.
 - Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
 - ↳ Warsztat czyli zrób to sam
 - ↳ Rezanie
 - ↳ Naprawy
 - ↳ Inne.
 - ↳ Tuning mechaniczny
 - ↳ Tuning wizualny
 - ↳ Car Audio, GPS, CB.
 - ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
 - Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
 - ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
 - ↳ Audi 80/90 - B3.
 - ↳ Audi 80/90 - B4.
 - ↳ Audi Coupe / Cabrio.
 - ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
 - ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
 - ↳ Motocykle, skutery i quady.
 - ↳ Archiwum starych zdjęć.
 - Audi 80/90 - Filmy sportowe
 - ↳ Sportowe filmy Audi 80
 - Audi 80/90 - Ogłoszenia
 - ↳ Kupię
 - ↳ Zamienię
 - ↳ Usługi
 - ↳ Sprzedam pojazd
 - ↳ Sprzedam różności
 - Audi 80/90 - Centrum
 - ↳ Aktualności
 - ↳ Ciekawostki i galerie
 - ↳ Historia modeli
 - ↳ Wyposażenie
 - Usunięte, zbędne tematy
 - ↳ Śmietnik
 
							








