[audi 80 b4 abt] wymiana regulatora napięcia, pomocy.
[audi 80 b4 abt] wymiana regulatora napięcia, pomocy.
Witam,
po paru minutach z miernikiem doszedłem do diagnozy, prądu nie ma bo regulator napięcia jest walnięty. Napięcia spadało spadało, silnik się telepał, do rzeczy.
Wykręciłem stary regulator, żeby w sklepie pokazać jaki jest mi potrzebny i teraz mam problem bo w pośpiechu nie do końca popatrzyłem jak on był na swoim miejscu usadowiony i potem jak to do mnie dotarło to nie mogłem go już z powrotem wsadzić.
Posiada ktoś fotki jak to powinno był założone? albo np. schemat czy coś w tym stylu? Jutro kupić ten regulator i chciał bym od razu wsadzić na miejsce.
ABT 90 KM 93 r.
jak ktoś potrafi wytłumaczyć to też poproszę o taką pomoc;P
po paru minutach z miernikiem doszedłem do diagnozy, prądu nie ma bo regulator napięcia jest walnięty. Napięcia spadało spadało, silnik się telepał, do rzeczy.
Wykręciłem stary regulator, żeby w sklepie pokazać jaki jest mi potrzebny i teraz mam problem bo w pośpiechu nie do końca popatrzyłem jak on był na swoim miejscu usadowiony i potem jak to do mnie dotarło to nie mogłem go już z powrotem wsadzić.
Posiada ktoś fotki jak to powinno był założone? albo np. schemat czy coś w tym stylu? Jutro kupić ten regulator i chciał bym od razu wsadzić na miejsce.
ABT 90 KM 93 r.
jak ktoś potrafi wytłumaczyć to też poproszę o taką pomoc;P
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dobra moi dordzy opiszę sytuację trochę szerzej bo mam problem.
żeby sprawdzić czy ładowanie jest ok i czy to na pewno regulator włączyłem silnik 2 dni temu i miał 11 ładowania, poszedłem zadźwonić i jak wróciłem to telepalo silnikiem i budą już. Szybko podbiegłem, ładowanie 6 i jak wyłączałem silnik zauważyłem, ze z pod maski wydobywa się lekki biały dym o.O Generalnie auto stało tydzień więc pomyślałem, że to zaczęła wilgoć parować bo dym był biały i lekki a silnik już trochę temp. złapał. Na dużej śrubie kręconej w silnik z prawej strony pojawił się jakby taki miedziany osad (nie wiem czy to ma znaczenie). Ale no nic, wymieniłem dzisiaj ten regulator i jak podłączałem aku to dało się z alternatora osłyszenć taki dziwny dźwięk, nigdy takiego nie było ale tylko w momencie styku z altkiem klemy, potem cisza. Podłączyłem tak, chciałem odpalić i niestety, nic z tego. Mam teraz takie pytanie, czy mogło się coś spalić? Może aku był zbyt słaby żeby odpalić jak wtedy ładowania nie miała aż prawie zgasł? pomocy Kontrolki się paliły na zapłonie (jak kręciłem to jakby kontrolki kierunków migały o.O)
żeby sprawdzić czy ładowanie jest ok i czy to na pewno regulator włączyłem silnik 2 dni temu i miał 11 ładowania, poszedłem zadźwonić i jak wróciłem to telepalo silnikiem i budą już. Szybko podbiegłem, ładowanie 6 i jak wyłączałem silnik zauważyłem, ze z pod maski wydobywa się lekki biały dym o.O Generalnie auto stało tydzień więc pomyślałem, że to zaczęła wilgoć parować bo dym był biały i lekki a silnik już trochę temp. złapał. Na dużej śrubie kręconej w silnik z prawej strony pojawił się jakby taki miedziany osad (nie wiem czy to ma znaczenie). Ale no nic, wymieniłem dzisiaj ten regulator i jak podłączałem aku to dało się z alternatora osłyszenć taki dziwny dźwięk, nigdy takiego nie było ale tylko w momencie styku z altkiem klemy, potem cisza. Podłączyłem tak, chciałem odpalić i niestety, nic z tego. Mam teraz takie pytanie, czy mogło się coś spalić? Może aku był zbyt słaby żeby odpalić jak wtedy ładowania nie miała aż prawie zgasł? pomocy Kontrolki się paliły na zapłonie (jak kręciłem to jakby kontrolki kierunków migały o.O)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 52
- Rejestracja: 01 mar 2010, 13:35
- Lokalizacja: Sosnowiec