Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi 80 b4 abt] wymiana regulatora napięcia, pomocy.

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

[audi 80 b4 abt] wymiana regulatora napięcia, pomocy.

Post autor: schack » 17 mar 2013, 17:39

Witam,
po paru minutach z miernikiem doszedłem do diagnozy, prądu nie ma bo regulator napięcia jest walnięty. Napięcia spadało spadało, silnik się telepał, do rzeczy.

Wykręciłem stary regulator, żeby w sklepie pokazać jaki jest mi potrzebny i teraz mam problem bo w pośpiechu nie do końca popatrzyłem jak on był na swoim miejscu usadowiony i potem jak to do mnie dotarło to nie mogłem go już z powrotem wsadzić.

Posiada ktoś fotki jak to powinno był założone? albo np. schemat czy coś w tym stylu? Jutro kupić ten regulator i chciał bym od razu wsadzić na miejsce.

ABT 90 KM 93 r.

jak ktoś potrafi wytłumaczyć to też poproszę o taką pomoc;P

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 mar 2013, 19:30

schack pisze:Posiada ktoś fotki jak to powinno był założone? albo np. schemat czy coś w tym stylu?
ale jak dobrze pamiętam to nie da się go inaczej założyć, ale pewny nie jestem.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 mar 2013, 19:38

Ale on ma swoje miejsce i musi pasować. Ostatnio swoj rozkrecałem i dawalem do regeneracji. Tam inaczej go nie zamontujesz. Mimo ,że ja mam 1Z, ale alternatory sa takie same.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 17 mar 2013, 20:33

Tylko cos mi nie chcial wskoczyc na miejsce z powrotem o.O tam jest jeszcze taka mala cblaxzka.i nie wiem co z nia ( od strony altka jest)

Awatar użytkownika
jaro7427
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 272
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:30
Lokalizacja: ETM

Post autor: jaro7427 » 17 mar 2013, 20:44

ta blaszka przewodzi prąd na szczotki,regulator ma ją docisnąć przy przykręcaniu aby było dobre przejście prądu to prosta sprawa poradzisz z tym sobie

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 17 mar 2013, 22:10

ok, jutro działam :D dziekóweczka

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 17 mar 2013, 22:20

Jakby co to zapodaj fotki. W B4 altka nie rozbierałem, ale Valeo i Hitachi już widziałem wewnątrz.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 18 mar 2013, 20:46

Dobra moi dordzy opiszę sytuację trochę szerzej bo mam problem.

żeby sprawdzić czy ładowanie jest ok i czy to na pewno regulator włączyłem silnik 2 dni temu i miał 11 ładowania, poszedłem zadźwonić i jak wróciłem to telepalo silnikiem i budą już. Szybko podbiegłem, ładowanie 6 i jak wyłączałem silnik zauważyłem, ze z pod maski wydobywa się lekki biały dym o.O Generalnie auto stało tydzień więc pomyślałem, że to zaczęła wilgoć parować bo dym był biały i lekki a silnik już trochę temp. złapał. Na dużej śrubie kręconej w silnik z prawej strony pojawił się jakby taki miedziany osad (nie wiem czy to ma znaczenie). Ale no nic, wymieniłem dzisiaj ten regulator i jak podłączałem aku to dało się z alternatora osłyszenć taki dziwny dźwięk, nigdy takiego nie było ale tylko w momencie styku z altkiem klemy, potem cisza. Podłączyłem tak, chciałem odpalić i niestety, nic z tego. Mam teraz takie pytanie, czy mogło się coś spalić? Może aku był zbyt słaby żeby odpalić jak wtedy ładowania nie miała aż prawie zgasł? pomocy :( Kontrolki się paliły na zapłonie (jak kręciłem to jakby kontrolki kierunków migały o.O)

statecznik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 01 mar 2010, 13:35
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: statecznik » 18 mar 2013, 21:01

Zwarcie w alternatorze , brak masy silnika!!

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 19 mar 2013, 08:44

I co teraz mam zrobic?

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 19 mar 2013, 16:54

schack pisze:Posiada ktoś fotki jak to powinno był założone? albo np. schemat czy coś w tym stylu? Jutro kupić ten regulator i chciał bym od razu wsadzić na miejsce.
Jaki masz kolego alternator, przypuszczam, że siedzi jeszcze oryginalny Bosch, podaj numery alternatora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl