Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] nie działa 1 szyba elektryczna

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 gru 2010, 15:35

To trzebabyło jeszcze zmierzyć opór miedzy pinem 1 czarny,2 czarno-zielony wtedy było by wiadomo czy silniczek nie padł.

Awatar użytkownika
kiełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 21 lis 2010, 20:17
Lokalizacja: Białostowieś

Post autor: kiełek » 06 gru 2010, 15:46

A jakie wartości tego oporu są prawidłowe?? Ile będzie wskazywać na spalonym silniku ??
ja (już nie) kudłaty durnowaty reperuje stare graty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 06 gru 2010, 16:06

Nie znam prawidłowej wartości bo nigdzie nie jest podana. Ale jako silnik DC musi być coś koło 10ohm.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 gru 2010, 19:37

kiełek pisze:tylna lewa

pomyliłem się
A ja ci powiem tak: u mnie było dokładnie tak jak u ciebie ,nie działała tylna lewa ,pewnego razu grzebiac w przekażnikach pod kierownicą musiałem wyciągnąc min.ten od elektrycznych szyb ,po tym zabiegu któregoś dnia od niechcenia nacisnąłem przycisk tylnej lewej szyby ,bo i tak nie działała ...i szok :shock: działała .Na chwilę obecną znowu nie działa ,ale podejrzewam zimne luty w tymże przekażniku
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2010, 20:02

Gdyby było coś nie tak z przekaźnikiem nie miał by pradu na pinie 4. I jeszcze jedno przekażnik ma wyjście jedno do dwuch tylnych szyb i jednej z przodu od pasażera jest to wspólne wyjście wiec jeżeli inne działają nie można mówić o przekaźniku.

A skoro tobie raz działa raz nie proponował bym sprawdzić właczniki bo one potrafia bardzo figlować że raz jest raz nie.

Ja do tej pory mam z tym koszmar z tymi włacznikami ale obecnie czekam na wiekasza kase bo to duży wydatek. Nawet z urzywek.

Awatar użytkownika
kiełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 21 lis 2010, 20:17
Lokalizacja: Białostowieś

Post autor: kiełek » 12 gru 2010, 20:59

same przyciski takie drogie są :shock:
ja (już nie) kudłaty durnowaty reperuje stare graty

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 12 gru 2010, 21:07

Uzywki idzie wyrwać z alledrogo za 20zł sztuka ale kto wie ile pochodzą. Nowe w sklepie zamienniki ponad 35zł

A to razy 8szt to wyjdzie troche.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 26 cze 2017, 07:52

Panowie odgrzeje kotleta, mam problem tylko z tylną lewą szybą chodziła normalnie a później raz chodziła a raz nie teraz jak jest ciepło całkowicie przestała działać z panelu kierowcy oraz z tylnych drzwi zero reakcji , reszta szyb działa prawidłowo , podmieniłem przełącznik w panelu kierowcy na działający i dalej cisza ,silnik na krótko działa, w związku z powyższym jak nie działa tylko jedna szyba tylna lewa to szukać przyczyny w przekaźniku 343 ( zimny lut ) czy bardziej w kablach ?
jarowlkp

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 cze 2017, 10:06

Albo kable albo przycisk z tyłu w drzwiach. Jak nie masz przycisku to połącz styki w kostce tylnego przycisku tak i sprawdź czy zadziała:
Obrazek

Jeśli dalej nic to szukaj w kablach na zgięciach. Jeśli reszta szyb działa to przekaźnik jest dobry bo na 3 szyby poza szybą kierowcy zasilanie wychodzi z jednego wyjścia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 26 cze 2017, 12:35

maciek889 pisze:Albo kable albo przycisk z tyłu w drzwiach. Jak nie masz przycisku to połącz styki w kostce tylnego przycisku tak i sprawdź czy zadziała:
Obrazek

Jeśli dalej nic to szukaj w kablach na zgięciach. Jeśli reszta szyb działa to przekaźnik jest dobry bo na 3 szyby poza szybą kierowcy zasilanie wychodzi z jednego wyjścia.
dzięki kolego za info , jak posprawdzam to zdam relację co było
jarowlkp

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 cze 2017, 19:33

Nie tylko przycisk w tylnych jest ważny ale też i przedni w pozycje neutralnej przyciski przednie podają masę na tylne.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 27 cze 2017, 07:24

maciek889 podłączyłem wg Twojego schematu i cisza, wiec to nie przycisk chyba , w sobotę zwalam boczki z drzwi i pruje kable centymetr po centymetrze .
jarowlkp

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4659
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 27 cze 2017, 10:59

Zwykle załamuje się w drzwiach. Sprawdź jeszcze czy na tych dwóch skrajnych masz masy a środkowym poprzecznym plus. Dalej sprwadź na tych samych kablach na słupku najlepiej wewnątrz. Jeśli tam będą te dwie masy i plus to przełamane masz na tylnych drzwiach jeśli nie będzie to przełamane będzie gdzieś na drzwiach kierowcy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

jarowlkp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 04 gru 2015, 13:22
Lokalizacja: Trzcianka

Post autor: jarowlkp » 03 lip 2017, 07:04

maciek889 pisze:Zwykle załamuje się w drzwiach. Sprawdź jeszcze czy na tych dwóch skrajnych masz masy a środkowym poprzecznym plus. Dalej sprwadź na tych samych kablach na słupku najlepiej wewnątrz. Jeśli tam będą te dwie masy i plus to przełamane masz na tylnych drzwiach jeśli nie będzie to przełamane będzie gdzieś na drzwiach kierowcy.
dzięki za rady najwcześniej w sobotę będę mógł to sprawdzić ,

[ Dodano: 2017-07-03, 07:04 ]
jarowlkp pisze:
maciek889 pisze:Zwykle załamuje się w drzwiach. Sprawdź jeszcze czy na tych dwóch skrajnych masz masy a środkowym poprzecznym plus. Dalej sprwadź na tych samych kablach na słupku najlepiej wewnątrz. Jeśli tam będą te dwie masy i plus to przełamane masz na tylnych drzwiach jeśli nie będzie to przełamane będzie gdzieś na drzwiach kierowcy.
dzięki za rady najwcześniej w sobotę będę mógł to sprawdzić ,
operacja zakończona sukcesem , szyba śmiga aż milo , powodem był silniczek a raczej jego zawieszone szczotki , rozbiórka i czyszczenie silniczka pomogło , jeszcze raz wielkie dzięki Panowie za cenne rady :)
jarowlkp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga