Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] podłączenie elektrycznych lusterek

sandall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 03 lut 2012, 16:45
Lokalizacja: Małomice

[80 B4] podłączenie elektrycznych lusterek

Post autor: sandall » 08 lis 2012, 10:17

witajcie koledzy,

tematow juz przerobilem dosc sporo odnosnie podlaczenia lusterek, ale mysle nadal nie moge tego zrozumiec ;) jestem totalnym laikiem jesli chodzi o te sprawy dlatego prosilbym o najprostsze wytlumaczenie co gdzie wpiac ;)

wiec tak, mam wiazke + panel sterujacy, dzis badz jutro dojda lusterka, z kostkami nie bede mial problemu zeby podpiac bo bawilem sie bedac maly klockami lego a one dobrze pasuja do siebie :D problem bedzie z tymi kabelkami:
Obrazek

brazowy idzie do masy czyli byle gdzie byle do masy, i problem zaczyna sie teraz, czy w aucie ktore nigdy nie mialo lusterek elektrycznych ma wejscie na tego czerwonego plusa? i gdzie go w ogole podpiac, czy wystarczy pod kierownica odkrecic ta polke i tam znajde na to miejsce czy jak? to samo tyczy sie ogrzewania lusterek, wiem ze trzeba je podpiac do ogrzewania tylnej szyby, ale tez nie wiem gdzie to szukac, czy poprostu ten kabel ma byc wpiety do przelacznika od wlaczania podgrzewania tylnej szyby? (i czy jest tam na to taki pin?) w sobote chce sie za to zabrac i zrobic dlatego potrzebuje waszej pomocy, a i jeszcze jedno, czy moge na szybko sprawdzic przed montazem lusterka podlaczajac je pod akumulator? zeby nie bylo jajec ze zaloze a cos nie dziala ;) dziekuje i pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 08 lis 2012, 10:37