Witam,
Panowie czy ktorys z was posiada schemat el. szyb w ktorych serownikiem jest przekaznik 285 nr. audi 443 959 257, ew. moze mi podac do czego poprowadzone sa przewody wychodzace z pinow TKI i 61 ??
[b3 JN] przekaznik/sterownik el. szyb
[b3 JN] przekaznik/sterownik el. szyb
Ostatnio zmieniony 28 lis 2007, 08:30 przez Andrew^, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
TKI- wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy (wyłącza moduł po zamknięciu drzwi)
61 - impuls plusowy podczas pracy silnika (trzyma bieg silniczka, podczas zamykania szyby przy pracującym silniku) możesz go podłączyć do niebieskiego przewodu akustycznego sygnalizatora oleju styk nr 61 a w kostce 1.
pozdro
TKI- wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy (wyłącza moduł po zamknięciu drzwi)
61 - impuls plusowy podczas pracy silnika (trzyma bieg silniczka, podczas zamykania szyby przy pracującym silniku) możesz go podłączyć do niebieskiego przewodu akustycznego sygnalizatora oleju styk nr 61 a w kostce 1.
pozdro
Witam
po wyłączeniu zapłonu moduł po chyba 1 minucie przechodzi w stan czuwania (gasnie podświetlenie przycisków) i jest tak do momentu włączenia ponownie zapłonu lub przyciśnięcia któregokolwiek przycisku podnoszenia szyb, i po to jest styk TKI żeby moduł wyłączyl się całkowicie po wyjściu z samochodu .(wtedy naciskanie przycisków już go nie wzbudzi tylko włączenie zapłonu).
Natomiast podanie + na styk 61 powoduje to że nie musisz trzymać palca na przycisku podczas podnoszenia szby (klikasz tylko na przycisk i szybka sama jedzie do góry).
W dół szybka jedzie sama(bez znaczenia czy silnik pracuje czy nie) i tyczy się to tylko szyby kierowcy, szyby pasażerów sterowane jest manualnie (trzymasz przycisk szyba jedzie, puszczasz szyba staje).Myślę że odpowiednio naświetliłem pracę sterownika, a schemat będzie jak naprawię skaner.
pozdro
po wyłączeniu zapłonu moduł po chyba 1 minucie przechodzi w stan czuwania (gasnie podświetlenie przycisków) i jest tak do momentu włączenia ponownie zapłonu lub przyciśnięcia któregokolwiek przycisku podnoszenia szyb, i po to jest styk TKI żeby moduł wyłączyl się całkowicie po wyjściu z samochodu .(wtedy naciskanie przycisków już go nie wzbudzi tylko włączenie zapłonu).
Natomiast podanie + na styk 61 powoduje to że nie musisz trzymać palca na przycisku podczas podnoszenia szby (klikasz tylko na przycisk i szybka sama jedzie do góry).
W dół szybka jedzie sama(bez znaczenia czy silnik pracuje czy nie) i tyczy się to tylko szyby kierowcy, szyby pasażerów sterowane jest manualnie (trzymasz przycisk szyba jedzie, puszczasz szyba staje).Myślę że odpowiednio naświetliłem pracę sterownika, a schemat będzie jak naprawię skaner.
pozdro
Mobilek co ja bym bez Ciebie zrobil elektryku Ty
Taki opis znalazlem na zagranicznych forach ale do konca nie moglem zinterpretowac wlasnie pinu 61 i TKI i nie doszukalem sie jeszcze nic na temat zalaczania 12V do podnosnikow po otwarciu drzwi tak jak to ma miejsce w innych przekaznikach.
Cos na ten temat wiadomo ?? :mrgreen:
Taki opis znalazlem na zagranicznych forach ale do konca nie moglem zinterpretowac wlasnie pinu 61 i TKI i nie doszukalem sie jeszcze nic na temat zalaczania 12V do podnosnikow po otwarciu drzwi tak jak to ma miejsce w innych przekaznikach.
Cos na ten temat wiadomo ?? :mrgreen: