Witam.
Moim problemem jest to, że szyber się super odsuwa ale nie mogę go zamknąć przyciskiem i uchylić.
Nie za bardzo się znam na elektryce samochodowej ale widzę tam, że ktoś mieszał kabelkami.Można to zaobserwować na zdjęciach, które zrobiłem.
Rozebrałem przełącznik i nic tam nie widać jak na moje oko tzn. te blaszki tam chodzą i stykają/roztykają co mają więc nie wiem.
Silnik chyba dobry skoro otwiera.
Dodam, że dioda przełącznika też nie działa.W przeszłości widziałem kilka razy jak świeciła raczej kiedy ona chciała.Może można by było jakoś na krótko to podłączyć, no nie wiem.
Zerknijcie na zdjęcia może coś dojrzycie lub macie jakieś wskazówki.
Aha.
Na zdjęciu A3 ponumerowałem kabelki:
kiedy połączyłem 1 i 2 (chyba oryginalnie tak było) nie działa dach wcale więc chyba ktoś wziął prąd z lampki (kabel 5).
kostka 4 nie jest chyba używana była głęboko wciśnięta.
Pozdrawiam
[B4 avant 2.0 ABK] Szyber się otwiera lecz nie zamyka
a nie masz czasem którejś krańcówki zepsutej? może ona nie puszcza napięcia i dach nie działa w jedną stronę. niebieska krańcówka odpowiada za zasuwanie. zmostkuj kabelki przy niej i bdsz wiedział na czym stoisz.
wtyczki 1 i 2 powinny być spięte, ale pewnie spitolił się przekaźnik bodajże pod kierownicą i ktoś wziął prąd na krótko - tak jak mówisz.
[ Dodano: 2012-06-03, 14:33 ]
tu na zdjęciu widać krańcówki. to te niebieskie i białe pudełeczko. rozbierz i zobacz czy wszystko śmiga jak należy. jeśli nie, to wymiana - taniej wyjdzie
wtyczki 1 i 2 powinny być spięte, ale pewnie spitolił się przekaźnik bodajże pod kierownicą i ktoś wziął prąd na krótko - tak jak mówisz.
[ Dodano: 2012-06-03, 14:33 ]
tu na zdjęciu widać krańcówki. to te niebieskie i białe pudełeczko. rozbierz i zobacz czy wszystko śmiga jak należy. jeśli nie, to wymiana - taniej wyjdzie
No dzięki. U mnie wygląda to troszkę inaczej mianowicie krańcówki te są umieszczone pomiędzy silniczkiem a dachem więc chyba muszę zacząć od wykręcenia silniczka.
Dam znać jak się dostanę bo za bardzo nie wiem czego mam szukać w tych krańcówkach.One są chyba znitowane więc nie są rozbieralne?!
[ Dodano: 2012-06-04, 21:31 ]
No i wykręciłem silniczek.tak to wygląda
Nie wiem za bardzo jak mam zmostkować tą niebieską krańcówkę aby ją sprawdzić.Napisz proszę jak to zrobić.
Poza tym zauważyłem jeszcze jedną rzecz.
Mianowicie kiedy wykręciłem silniczek ale był jeszcze podłączony kablami a aucie, kiedy wciskałem guzik odsuwania to czułem lekki bardzo minimalny ruch w silniczku i słyszałem takie jakby iskrzenie bardzo cichutkie.Jakby chciał wystartować ale coś go trzymało.
Dam znać jak się dostanę bo za bardzo nie wiem czego mam szukać w tych krańcówkach.One są chyba znitowane więc nie są rozbieralne?!
[ Dodano: 2012-06-04, 21:31 ]
No i wykręciłem silniczek.tak to wygląda
Nie wiem za bardzo jak mam zmostkować tą niebieską krańcówkę aby ją sprawdzić.Napisz proszę jak to zrobić.
Poza tym zauważyłem jeszcze jedną rzecz.
Mianowicie kiedy wykręciłem silniczek ale był jeszcze podłączony kablami a aucie, kiedy wciskałem guzik odsuwania to czułem lekki bardzo minimalny ruch w silniczku i słyszałem takie jakby iskrzenie bardzo cichutkie.Jakby chciał wystartować ale coś go trzymało.
jak zdemontować? było kilka razy tu i ówdzie
tutaj masz coś na ten temat.
co do mostkowania chodzi mi kabelkiem na krótko złączyć kabelki przy stykach. tylko kurde nie pamiętam który z którym ja to robiłem.. a nie chce mi się specjalnie rozbierać
ale skoro mówisz że coś go "trzyma" to napewno będzie krańcówka
tutaj masz coś na ten temat.
co do mostkowania chodzi mi kabelkiem na krótko złączyć kabelki przy stykach. tylko kurde nie pamiętam który z którym ja to robiłem.. a nie chce mi się specjalnie rozbierać
ale skoro mówisz że coś go "trzyma" to napewno będzie krańcówka
no i lipa.
rozebrałem te krańcówki, które w środku wyglądają jak nowe tzn. styki czyste i wszystko pracuje jak na moje amatorskie oko poprawnie.
poszedłem do auta sprawdzić mimo to i ciągle to samo tzn. cichutkie jakby trzeszczenie/iskrzenie w silniczku kiedy naciskam uchylanie/zamykanie...
nie mam już głowy do tego dachu
rozebrałem te krańcówki, które w środku wyglądają jak nowe tzn. styki czyste i wszystko pracuje jak na moje amatorskie oko poprawnie.
poszedłem do auta sprawdzić mimo to i ciągle to samo tzn. cichutkie jakby trzeszczenie/iskrzenie w silniczku kiedy naciskam uchylanie/zamykanie...
nie mam już głowy do tego dachu