Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4/8B] Szyberdach i migająca kontrolka

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

[B3/B4/8B] Szyberdach i migająca kontrolka

Post autor: MAKLER » 25 lis 2007, 20:56

Witam, ostatnio zauważyłem taki problem: przy zamkniętym szyberdachu miga mi jakaś kontrolka, która jest w przycisku do otwierania szyberdachu. Czasami miga częściej, czasami żadziej, a czasami w ogóle. Chciałem się zapytać o czym w ogóle informuje ta kontrolka i dlaczego czasami miga?
Ostatnio zmieniony 26 lis 2007, 19:55 przez MAKLER, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 25 lis 2007, 21:03

To chyba nie jest kontrolka tylko podświetlanie tego szyberdachu. A jak miga to pewnie zimny lut i trzeba by było ja przelutować.

Awatar użytkownika
MAKLER
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 291
Rejestracja: 26 lut 2007, 10:50
Lokalizacja: Katowice

Post autor: MAKLER » 25 lis 2007, 21:05

A no to pół biedy, już myślałem, że może informuje ona o tym że szyberdach jest niedomknięty albo coś, ale skoro to tylko podświetlenie to na wiosne się za to weźmiemy :)

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 26 lis 2007, 18:41

Labiel pisze:A jak miga to pewnie zimny lut i trzeba by było ja przelutować
lub opornik od diody odmawia już posłuszeństwa, bądź też sama dioda <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 27 lis 2007, 23:20

u mnie tak migała i migała az zgasła wiec wymieniłem zarowke i opornik i teraz lekko świeci przez cały czas a jak przekręce kluczyk to zaczyna mocno swiecic :mrgreen:

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 lis 2007, 08:41

hudy pisze:u mnie tak migała i migała az zgasła wiec wymieniłem zarowke i opornik i teraz lekko świeci przez cały czas a jak przekręce kluczyk to zaczyna mocno swiecic :mrgreen:
To znaczy, że masz coś zwalone ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lis 2007, 11:28

Ja jak u siebie założyłem inne diody niż były oryginalnie to szwankował mi cały system czasowego wyłączania podświetlania. Jeśli siedzimy w samochodzie a nie mamy przekręconego kluczyka to podświetlanie przycisków działa chyba przez 30 sekund po ostatnim użyciu. Potem powinny gasnąć. U mnie natomiast mrugały i świeciły dalej. Wymieniłem diody na zwykłe i wszystko gra.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 28 lis 2007, 19:40

jmm pisze:
To znaczy, że masz coś zwalone ;-)
nic nie mam zwalone tylko mam inny opornik i lekko przepuszcza prąd przez co dioda daje lakki poblask.tak sie żazy tylko... w sumie mi to nie przeszkadza a nawetpasuje mi to bo jak wyłącze zapłon to widze gdzie jest przycisk ;-)

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 28 lis 2007, 23:56

hudy pisze:
jmm pisze:
To znaczy, że masz coś zwalone ;-)
nic nie mam zwalone tylko mam inny opornik i lekko przepuszcza prąd przez co dioda daje lakki poblask.tak sie żazy tylko... w sumie mi to nie przeszkadza a nawetpasuje mi to bo jak wyłącze zapłon to widze gdzie jest przycisk ;-)
to znaczy, że masz zwalone :P

BTW to nie masz podtrzymania podswietlenia po wylaczeniu zaplonu?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 lis 2007, 00:06

e tam odrazu zwalone ;-) zrobiłem sobie tak bo mi sie tak podobało :mrgreen: przynajmniej nie jest tak jak u wszytkich <ok>

Awatar użytkownika
extrem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 sty 2008, 21:09
Lokalizacja: Żnin

Post autor: extrem » 21 lut 2008, 22:56

Napiszcie może jak dobrać się do tej diody bo rozebrałem włącznik zdejmując klawisz i widzę już tę diodę ale boje się dalej to rozbierać bo nie wiem jak a na siłę nie chce.
Opiszcie jak to rozebraliście OK

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 21 lut 2008, 23:10

musisz zdjąć całą obudowe otaczająca przełącznik.ona jest na zatrzaskach.musisz to umiejetnie podważyć i wtedy napewno zejdzie...

Awatar użytkownika
extrem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 sty 2008, 21:09
Lokalizacja: Żnin

Post autor: extrem » 21 lut 2008, 23:35

Tak też myślałem ale balem się że to się rozpadnie i popęka. Dzięki

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 22 lut 2008, 07:24

Ciężko sie otwiera ten włącznik, tak że uważaj na te zatrzaski żebyś nie pourywał :!: i zlutuj dobrze bo będziesz go rozbierał kilka razy :-/

mysza134
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 mar 2008, 17:12

Post autor: mysza134 » 07 mar 2009, 21:58

Witam
Dziś wymieniłem diodę podświetlenia włacznika szyberdachu i u mnie jest tak samo jak u kolegi też się lekko żarzy a po włączeniu zapłonu pali normalnie opornik został oryginalny ,co jest nie tak?, czy nic się nie stanie jeżeli będzie się przez cały czas żarzyć?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl