Witam.
Mianowicie postanowiłem zapytać gdyż coś mi nie pasuje.
ok 6 mc-y temu w A4 była wymieniana pompa wspomagania ( teraz jest 120 bar - fabryczna 105 bar ), co ciekawe została zalana czerwonym Hipolem w zakładzie, gdzie ją montowano. mineło 6 mc-y pompa wyje i co ciekawe nie tylko jak sie skreca koła ale podczas pracy bez ruszania kierownica. czyżby nowa pompa od złego płynu powiedziała " do widzenia " ??
Drugi problem to płyn w zbiorniczku - jest tam taki sztorm i gejzer zarazem ze szok. U mnie w A6 ba nawet w A80 po odkreceniu korka od zbiorniczka nie chlapało na prawo i lewo i takiego gejzera nie było. Generalnie zbytnio w tej kwestii się nie znam dlatego postanowiłem zapytać.
Teraz zalany jest zielony Febi jak fabryka przykazała ale poprawy niestety nie ma... :cry:
Bede wdzięczny za pomoc i sugestie zanim pojade do warsztatu z reklamacja pompy.