Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All]Blokada wspomagania

ODPOWIEDZ
Dawidoosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 11:43

[All]Blokada wspomagania

Post autor: Dawidoosek » 26 wrz 2009, 15:56

Witam mam pewien problem a mianowicie przy jeździe w deszczu i najechaniu na kałużę blokuje mi wspomaganie kierownicy a bardziej nie mogę wykonać żądanego przeze mnie skrętu jeśli pada i nie wjadę w kałużę jest ok a jak już wjadę to kaplica. Kto wie co to może być ? z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 17:26 przez Dawidoosek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ivaszko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 25 maja 2008, 00:17
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ivaszko » 26 wrz 2009, 16:00

Pasek sie ślizga od wody :-) zobacz w jakim jest stanie.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 26 wrz 2009, 18:18

ivaszko, ma racje, zobacz na pasek. Tam chyba masz samonapinacz o ile sie nie myle. A swoja droga masz oslone pod silnikiem?

Dawidoosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 11:43

Post autor: Dawidoosek » 27 wrz 2009, 10:18

osłona pod silnikiem? nie bardzo heh dobra sprawdzę ten pasek i powiem jak z nim.. póki co dzięki ;]

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 wrz 2009, 11:58

Miałem tak samo jak myłem autko i mi się troszkę polało wodą... ;-) Ale pasek wtedy był w kiepskim stanie ;-) Osłonę silnika proponuję zamontować bo jest przydatna <ok>

Dawidoosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 11:43

Post autor: Dawidoosek » 27 wrz 2009, 12:11

sprawdziłem pasek no i rzeczywiście jest trochę luźny, w takim razie kupię jutro nowy pasek i zobaczymy czy problem zniknął. Pozdrawiam :->

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 27 wrz 2009, 12:20

a tak pytając z ciekawości, da się jeździć jak wspomaganie się wyłączy, czy we dwójke trzeba za kierownice łapać?:)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 wrz 2009, 12:55

U mnie w jednym samochodzie padła pompa to miesiąc trzeba była jeździć bez wspomagania. Było troszkę ciężej ale kobiety dawały radę kręcić (w pojedynkę :-D ). Tak w ogóle to bardziej czuć drżenie kierownicy przy jeździe po polskich drogach. Pewnie jakby mieć identyczne auto oryginalnie z maglownicą bez wspomagania byłoby troszkę lżej.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 27 wrz 2009, 12:58

no miałem audi 80 bez wspomagania i kręciło się o wiele lżej niż teraz gdy wyłączony silnik w audi ze wspomaganiem:)

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 27 wrz 2009, 21:55

Dawidoosek pisze:osłona pod silnikiem?
Tak byla chyba w kazdej B4, dziwie sie ze nie masz. Mowa o czyms takim http://motoallegro.pl/item731272293_aud ... ilnik.html

Dawidoosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 11:43

Post autor: Dawidoosek » 27 wrz 2009, 22:43

no więc co do osłony to nie mam tam nic takiego ;] a co do paska to jutro biorę się za wymianę, po czym niezwłocznie dam post na forum ;]

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 wrz 2009, 14:12

flgmnft pisze:Tak byla chyba w kazdej B4, dziwie sie ze nie masz.
A co tu dziwnego. Pierwsza lepsza stłuczka, przyhaczenie o krawężnik itp itp i już po osłonie. A rzadko kto jeśli uszkodził starą to kupował nową.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 28 wrz 2009, 15:44

Wbrew pozorom az tak krucha ona nie jest, jesli oczywiscie jest oryginalna a nie zamiennik.

Dawidoosek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 11:43

Post autor: Dawidoosek » 30 wrz 2009, 20:22

Witam i po pierwsze przepraszam za dłuższą nieobecność ale miałem parę spraw na głowie, a co do wspomagania to rzeczywiście problem zniknął po wymianie paska. Dziękuje wszystkim którzy wypowiadali się w tej sprawie i pozdrawiam. Oczywiście w ramach rewanżu również ja postaram się pomóc w miarę moich możliwości ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl