Witam panowie!!
Mam nastepujacy problem, na duzym skrecie przy niskiej predkosci slysze stukniecie. Poczatkowo myslalem ze jest to luz na koncowkach drazkow, lecz po ogledzinach stwierdzilem ze to maglownica. Luzow w ukladzie nie ma, kola reaguja na kazdy dotyk kierownicy, lecz silownik w przekladni kierowniczej posiada luz poprzeczny (gura-dol). Na pelnym skrecie kierownicy w lewo, kiedy silownik chowa sie, najmiejszy ruch kierownica powoduje stukanie. Zaowazylem tez po zdjeciu gumowej oslony, ze silownik jest mokry w oleju dosyc mocno, ale wiekszych wyciekow nie ma czyli zapewne oring padl i wlasnie tu jast najwiekszy luz. Dodam rowniez, ze jak pociagnelem silownik z calej sily to stuki praktycznie znikly. Nosilem sie z zamiarem wymiany koncowek drazkow, ale w tej sytuacji musze rowniez z tym sie uporac. Moze ktos mi podpowie jak to zregenerowac?
Aha i dodam ze wspomagania nie posiadam
Szukalem juz o tym na forum, ale konkretow nie znalazlem. Jezeli zle szukalem to prosze o usuniecie tematu. Dziekuje, pozdrawiam
[B3 1,8s JN] chyba maglownica
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
no u mnie tez zdycha bo mechanior ja skontrowal ale i tak stuka:( ale nie dzieje mi sie to przy skrecaniu tylko na dziurach slychac stukanie w okolicach nog, na poczatku myslalem ze tuleje wozka ale nie ( wymienione ) i powiedzial ze to mi stuka. mam juz kupiona od silnika 2.3 i ponoc ma pasowac ale jescze nie wkladalem wiec nie wiem pozdr
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: