[B4 AAH V6 2,8] czym różnią się pompy wspomagania
[B4 AAH V6 2,8] czym różnią się pompy wspomagania
Witam, czy ktoś może wie czym różnią się pompy wspomagania o numerze [050 145 155 C] od pompy [050 145 155 A] ? Nie mogę nigdzie kupić używki C a są A. Wyglądają bardzo podobnie (właściwie tak samo).
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3759
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jedna jest do 4cyl (A) a druga jest do v6 (C).
Prawdopodobnie pracują na nieco innym ciśnieniu, aczkolwiek będą zamienne. Na tabliczkach znamionowych ich jest podane ciśnienie pracy, jeśli jest to samo, to nie ma problemu.
Prawdopodobnie pracują na nieco innym ciśnieniu, aczkolwiek będą zamienne. Na tabliczkach znamionowych ich jest podane ciśnienie pracy, jeśli jest to samo, to nie ma problemu.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000

- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3759
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ale v6 nie ma hydraulicznego wspomagania hamulców, żeby pompa była do hamulców musiałaby być dwusekcyjna, na 4 wyjścia/wejścia, a v6 przecież ma normalne serwo podciśnieniowe.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000

- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3759
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pewnie tak, etka podaje że podwójna pompa jest ale przy v6 RHD , czyli na Anglię, na europę LHD nie spotkałem się żeby B4 v6 miało dwusekcyjną, wg mnie można brać w ciemno.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000

- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3759
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
no nie, w etce jest to bardzo ładnie rozrysowane, 280x22 na jednotłoku szły w ABC od sierpnia 92 w górę (jeśli chodzi o quattro), a 276x25 w AAH szedł najwcześniej w ośce od 92 roku.
Także tutaj jest dość dobra jasność i nie wynika to z zasobności portfela... ani z tego, że fabryka oszczędzała czy coś.
Także tutaj jest dość dobra jasność i nie wynika to z zasobności portfela... ani z tego, że fabryka oszczędzała czy coś.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000

Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami